I´ll be there . . . <3

Whaa. Va ett tag sedan man skrev här verkligen .


Ca 6 månader sen. I den sista bloggen skrev jag om R<3 som jag snackade med då. Vilket som blev mannen i mitt liv. Han fick mig att inse vad kärlek var & är. Är så enormt tacksam, för vad han har lärt mig idag, igår , och under alla våra 6 månader tillsammans. Synd att det blev som det blev. Kommer aldrig att klara mig utan den mannen, vilket jag är illa tvungen att bli! :( . Varje gång jag ser han är det som om allting stannar till, jag vet inte varför. Kanske för att han är den rätta i mitt liv. Varje gång tåren rinner ner ifrån min kind, rinner den rakt till hjärtat. Tåren är som salt, som strös ut i det djupa såret. Och det gör verkligen ont. Riktigt ont. Jag var/är beredd & / att - vill verkligen förbättra mig som både flickvän & människa, och jag önskar att aldrig detta hade hänt.
Vad som än händer bby, så kommer jag alltid att älska dej tills döden skiljer oss åt. Och jag hoppas att han/du/ni tror på mig. Finns ingen annan kille i mitt liv än du. Du är verkligen mitt allt. Du förgyller min vardag, mitt liv.
Tack för att jag fick/får lära känna dej. Jag Älskar Dej Otroligt Mycket, "Älskling".
RogerEricsson, - mannen inskrivet i mitt hjärta för alltid. You and I must make a pact We must bring salvation back Where there is love I'll be there






Är hos min nderbara syster yster. Och min syster son är nu 7 månader gammal. Han blev det den 28 Augusti.
Jag älskar han så enormt mycket :)
Moster sviker dej aldrig.
<3


Imorn ska vi hälsa på mamma på deras campingplats. Det ska bli skönt att få träffa mamma och att få prata med henne :'( om allt som hänt/händer/kanske inte.

Jag saknar dej mamma, till tusen. Tänker på dej varje dag!
Utan dej i mitt liv, hade inte jag stått på mina ben idag.
Tack för den bästa mamman i hela världen!
<3 Kärlek till dej! <3



Peace,' over n´ out!

josefiiiinejohansson,´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0