Bakat Julgodis :]

21 December;


Vet inte hur mycket jag ska skriva? :) Iom att videoinlägget säger en del, om vad jag har gjort idag. Dvs inget typ. :D

Har bakat knäck idag, med syster. Skit mysigt va det. :) Melvin va med o tittade på !
Han har vart enveten som bare den idag. Han ville INTE sova efter frukost. HAn brukar somna vid 10-11 tiden och sova i 2½ h , eller något. Men idag ville han inte det. Så han följde med mig och syster upp i badrummet, iom att jag skulle färga håret på henne. ( Vi hade då tänkt att göra det under tiden som han sov, men icke sa nicke! ) Men det gick hur bra som helst. Han är så snäll. <3 . Efter hårfärgningen gick jag och Melvin ner igen. Gav han lite välling, och försökte natta han. ( Han var göööör trött, men vägrade att sova ) Men efter en halvtimma så lutade han sitt huvud mot mitt bröst, och somnade på bara några minuter. Klockan var väl då runt halv 1. Så jag gick upp o la han i hans säng. Sen sov han i 1,½ h.



Under tiden han sov åkte systser till Vara för o shoppa lite. Jag var hemma med Melvin under tiden. Sen vaknade han, och då gav jag han gröt.

Som sagt, har vart OERHÖRT trött idag. Vet inte vad det är med mig. :/


Nu på kvällskvisten när jag sitter här vid datan , så skickar syster sms till mig: " Kan du komma upp. Viktigt! " Jag blir ju hyper nervös o rusar upp. MEn det va inget allvarligt :) phuuu! Hon frågar ifall inte jag kan vara hemma med Mevlin imorn på morgonen, iom att Syster ska köra Peter till Herrljuga, för o hämta deras andra bil. Jag sa ja, det kan jag väl. Bara jag orkar gå upp!! :)


Tog precis en cigg med Emmeli på tlfn. Vi tjötade som vanligt. Typ om Ullareds resan :] O lite andra saker... :) Älskar dej hjärtat! - Plötsligt när jag pratar med henne, så kommer det en STOR RÄV på vägen , och stannar till o kollar på mig. SYND att jag inte hade kameran med mig. Han va så fin! =)

Yeye. Nä, nu får det bli film o sedan nana :] Hemgång imorn. :( / :) både tråkigt o roligt. De negativa är ju att jag åker ifrån, killen i mitt liv. Och det positiva att jag får träffa han snart igen. På Julafton. All I Want For Christmas Is You <3 Melvin!  - Och att jag får träffa Emmeli :)



Mår faktiskt förvånadsfullt bra :) Med tanke på allt som har hänt. Tar tag i livet nu känns det som. Det GILLAR vi! Nu massa myyyys ! :D


Pusspåer!
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0