Blir så jävla arg !! - Nära döden upplevelse! :/

15 December;


Vaknar klockan 8 första gången, av ett samtal, som förstörde min dag. Fyfan! Vet inte hur jag ska uttrycka mig. -men alltså, detta va nog det värsta som kunde hända tror jag. Ja, min dag blev verkligen förstörd. Men jag ska kämpa! Livet slutar inte bara för att ... Men jag är riktigt förbannad. Det kan jag säga! ÅH!!!

Skit samma.


Sov hos Emmeli inatt som sagt, med Jonas. Gött att vi har en bra relation till varandra iallafall<3 jagälskarer!
Man kan verkligen prata om allt med er. Det blev faktiskt sent igår med. JAG FATTAR INTE VARFÖR! Men det va mysigt. Vi låg o prata i över en timme, med Svensson Svensson filmen, i bakrunden. Vi somnade vid 4 inatt. Men vi gick upp vid 12 tiden. Och Emmeli hade dukat en jättefin frukost till mig & Jonas. Alltså, det är en sådan brud jag skulle tänka mig o bo med hela livet ;) Jonas blev helt till sig ;) haha! Ne, det va allt mysigt. Sedan blev det en cigg på de. Och sedan åkte vi mot Lidköping. Jonas följde med.

VILKEN DAG , säger jag bara!

Vi va i Lidköping kvart i 2 ungefär. Emmeli hade tid klockan 2 hos Tandläkaren. Efter  tandläkaren så åkte vi till ett gymnasium i Ldkp, kom inte på vad det heter nu, men vi skulle kolla ifall Christoffer va i skolan. men det va han inte. Efter det drog vi till donken. O jesus vad kul man kan ha :D <3 hehe. Men det var INTE lika kul på hemvägen vill jag lova. Va ett stenkast idrån att dö idag. Det var så sjult äckligt. Vi va på väg hem från Lidlöping, till grästorp, och det blev snöstorm på mindre än 3 minuter alltdå. Emmeli tappar kontrollen över "bilen", vägen rättare sagt. hon såg inte mittlinjen i vägen, och låg över på den andra filen, där mötandetrafik kommer. Emot oss kommer det en annan bil, och jag trodde verkligen att min tid va inne. Jesus! Tror min farfar va med mig alltså i det läget. Vi va så nära att smälla verklige, tillslut får vi alla 3 panik i bilen, o fattar vad som håller på att hände o skriker. som tur va så hann hon svänga av in till våran fil. Jag tror jag hamnade i chocktillstånd en stund, o jonas frågar om jag gråter. Jag tror jag svarar : " Vet inte" . Sedan insåg jag att jag grät och skrattade samtidigt. Aah, det var helt sjukt. Det är livsfarligt att köra när det är sådanthär vinterväglag ute. Var rädda om er i trafiken!






Vi kom hem till slut, tack o lov! Jag tror jag rökte 3 ciggaretter sammanlagt, från det att jag tog mitt första kliv ut, utanför bildörren. ( För o lugna nerverna )

Vi åkte hem till Emmeli och tog det bara lugnt. Umgicks typ. Robin hämtade vi upp också. Så vi kollade på Andra Avenyn vid 9 tiden. Nu är jag ensam hemma hos Emmeli. Jonas o Emmeli är hemma hos Jonas. J, skulle hämta sitt skolkort och kläder osv, iom att hsn sover över här inatt med, lika så jag.

Imorn ska vi upp tidigt. Ska göra ett ärende imorn. Vid kvart i 9 tiden. Kul! Nooot!


Hur ska jag göra? - Pallar snart inte lägga ner mer energi på detta. Jag tror jag lägger ner det. Det får komma sen, när det är moget för det, tror jag.


Nu ska jag vänta på mina lära vänner. Och gotta mig med lite Chips o dipp, och coca-cola :) tills dom kommer.
Sen blir det film , snack & nana :]

Kanske kommer upp ett videoinlägg snart med =)




Pussogonatt,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0