" Dont worry, be happy ! " :D

12 December;



Igår tog jag grissprutan. Aj! Den sveeeed! :( Men mådde förvånadsfullt bra ändå. Blev lite svimfärdig direkt efter, men jag sa till Emmeli att vi skulle ut o röka Fan det är inte bra att vara hypokondiker. Jag är en sådan typ. Jag tror att jag ska´dö o grejjer. haha! Men underdagen så va det iga problem. Har ju hört att man ska bli sjuk utav den, men jag kände ingenting.
Mamma blev lite dålig utav den när hon tog den. Men inte jag. Men idag däremot, Jesus vilken värk det är :( Eller kan typ inte röra armen över huvudet, för då gör det ont. Det känns som träningsvärk, fast det gör mycket ondare! Jaja, det går väl över. " Dont worry, Be happy " :D






Igår skulle cckså gullunge komma. Hade verkligen sett fram emot det, men du va ju tvungen o jobba! :( Antar att det är så när man är brandman. på kvällar :) Sexiit tycker jag :D <3 Men som du sa " Om man vill något hjärtat, så löser man det! "
Tyckte jag va gullig sagt! Saknar ihjäl dej! pusspådej.


" Jag ville komma nära dig och jag ska göra det en dag, för.. "


" Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill
är att komma dig nära
Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill
är att komma dig nära
"
" Det är samma sak varje gång vi ses "

Igår blev det fest ute i Frambo. Khalin m.fl hade fest! =) Jag gillar dej som fan Khalin, så jävla snäll är du! <3 Bästa vännen! Det va kul, och trevligt tills jag upptäckte att mitt ex va där ! :D Ine för att jag brydde mig. Säger bara att många skrattar åt det. haha! ;)



                                           LIte bilder ;) Älskar dej, "bror" ,- robin spetz!

Idag blir det nog lugnt. Mamma KANSKE kommer hem. Dom är i sin husvagn, i Mullsjö ;) Vi får la se vad  som händer annars! Bara massa filmer kanske! Jag och älsklingen Emmeli <3


Imorn är det den 13 December o Lucia !


Saknar dej, Andreas!

Pusspåerallaandra<3

Peace over n out!

JosefineJohansson,'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0