Lucia :]

13 December:


Idag är det Lucia :) Åh så vackert det är ... NOT! Hehe, jo det är det väl, men jag bryr mig inte så mycket om det.
Idag somnade jag och Emmeli vid 5 tiden inatt. Jag OGILLAR när det blir så sent. Detta är rätt roligt. Jag ÄLSKAR att sova, men jag HATAR att lägga mig. :D Det är däremot sjukt! Men igår var det faktiskt Emmeli som var ute o rände mitt på natten. Hon körde Cp, till ett par. Och jag orkade inte åka med :) Och så va jag uppe för sötunges skull. Han skulle faktiskt ringa mig :) Och det gjorde han. <3 Mysit samtal. Något jag kommer att glömma sent. 

                                         

Cp - ( Christian Pettersson ) , hämtade vi igår och tog en cigg med han. Sen följde han med oss hem till mig. Det var allt trevligt. Vi fick oss några goa skratt tack vare Chili ;) :D
Emmeli körde Cp sen till ett par som sagt, vid havl 5 tiden kanske. Usch, det blev en sen natt inatt :( hehe!

Men vi hade dock ställt klockan på 10:00 iom att vi skulle upp o plocka undan allt. Men vi orkade inte gå upp kl 10 , så jag sa till emmeli att vi snoozar till 11. Och vid 11 så ringer klockan igen, och jag säger att vi snoozar till kl 12. Klockan 12 ringer klockan, och vi är 2 zoombizar som går upp :)
Emmeli plockar undan allt, som är hennes osv. Jag börjar damsuga HELA huset! Phuu. Aj! Med min onda arm. Men här är det inget o lipa för! :D

Vi hann bli klara med allt :) Jag messar mamma och frågar när dom skulle åka från campingen. då får jag ett sms tillbaka där det står: " Vi åker u lilla stumpan. Glad Lucia på dej :*  - Så jävla gulligt utav henne! Jag älskar dej Mamma! <3

Dom kom hem vid 14 tiden :) Då åktejag och Emmeli hem till henne. Har verkligen var gööööör trött idag. MEn drack en kopp kaffe, och det gjorde verkligen susen i m... :) haha! Ne, men blev genast på bättre humör. Även Emmeli sa att jag blev det!

Hur i hela friden lyckas jag jämt skriva noveller? :/ Jag har en tendens till att skriva mycket. Fråga mig inte varför ;)

Nu blir det faktiskt bara lugnt. Ska upp i tid imorn och lägga mig i skaplig tid ikväll. Ska på möte imorn med abf. Så jag ska köra till Trollhättan imorn (Y) Emmeli kanske följer med. Ifall hoon vågar ;) hehe! Hon ville att jag skulle följa med henne till Lidköping på Tisdag, så det får väl bli så =)


Nä, nu ska jag sluta o blogga!
Det kommer strax ett videoinlägg också.


Puss på er,  och sov så gott inatt :)
Peace over n out,'
JosefiiineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0