"Underbaraste människan jag någonsin har träffat"

forts. 12 December;


Mamma kom inte hem idag. Klockan har gått oerhört fort idag. Alltså, det är verkligen läskigt att det går så fort. Jag blir änna rädd. Det känns som om man åldras jätte fort. :/ Helt sjukt.

GUD vad lycklig jag är! Alltså, när du ringde nu, fylldes massa med värme i mitt hjärta. Det är sjukt. Trodde äligtalat inte att jag skulle få känna såhär igen. Men det gör jag med dej, Andreas! Är så sjukt glad för att jag har träffat världens finaste människa! Jag avgudar dej till tuuusen! Dom orden du sa, :') <--- Får inte fram några ord. Tycker att det var så gulligt sagt så det är för bra för att vara sant, tror jag! Världens sötaste!
Tackar gudarna, för att jag har träffat dej! Och jag vill lära känna dej, ända tills döden skiljer oss åt. Skulle aldrig tröttna på att få vara i din närhet. <3 Föräls...
                                                                  kad . . .

film kanske? Har plockat ur och in i diskmaskinen nu. Imorn när jag vaknar blir det till att damsuga hela huset, på 148 kvm :) Not så fun ! :D man måste vara lite gullig emot mamma! Så det är fint när hon och hennes make kommer hem efter en långhelg på deras camping! Nu blir det greveholm maraton tror jag.


Har dock svin ont i armen. Tack vare Svininfluensa sprutan :( Men det går la över. Men jag har kännt mig hängig idag. Typ precis så man bliir innan man blir sjuk på riktigt, så har det kännts. Andreas sa att jag skyllde på den, för han sa att det va en bortförklaring på att jag egentligen va bakfull, men så är det inte , gullunge ;)


NattiNatti, på er som e vakna fortfarande! Pusspuss! <3






Videobloggen ja la upp förrut, bjuder jag på. Inget seriöst med den... :D



Tror jag börjar bli kär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0