Redan 4:e Advent :O - besviken...

20 December;  - 4:e Advent!




Vaknar upp hemma hos Jonas halv 1 idag :] Söt du är när du sover, förresten Jonas ;) haha! Igår va de massa skratt hemma hos Jonas med Emmeli! As ball. Har inte bloggat på hundra år känns de som. Men det har blivigt väldigt sena kvällar, då jag inte har ORKAT blogga. 
Emmeli va lite tvär på slutet där inatt hos Jonas, men hon valde att sova hemma. Tråkigt, men vad ska man göra?
Jag & Jonas <3
  
" BROR! "

De va inget med det. Vi la oss i sängen jag o Jonas. Och jag kollar p den sista Johan Falk filmen - " De Fredlösa " FYÄFAN va den va bra! Jag är kär i dom filmerna! Jag LOVAR!Frank Wagner- ( Joel Kinnaman ) , är en bra skådespelare, han gör Falkfilmerna! JAg va så jävla trött igår, men filmen va så spännande så jag kunde inte slita titta! Blev pigg då. hehe! Ah, det är nog bland dom bästa filmerna jag har sett. Det ska komma 6 - 8 nya filmer till. Visste ni det? - Kan knappt bärga mig till dom kommer ut på bio !

Jaja. Hänt idag? - Jo, som sagt vaknade upp hemma hos Jonas. Fick ett samtal utav Syster strax efter. Dom va på väg för att hämta mig, hemma. Iom att Peter är på väg till Norrland nu, förr jobb ;) - Så jag fick pallra mig hemmåt :) Var nära på att slå ihjäl mig flera ggr på väg hem :/ haha!

( Jonas sköna kommentar när vi tar morgonciggen. Han va helt seriös med :) -  JAG FRYSER TYP IHJÄL )
Jonas: Det är ändå rätt milt ute. Typ plusgrader.
Jag: Nej! E du g0oo eller? Det är typ en 10 minus. haha!
Senare ringer mamma, och hon berättar att det är 12 minus ute. ;) haha!

Så jävla söt är du killen- Jonas <3

Har inte ens lust att ta upp dej i bloggen egentligen. Du förtjänar det inte ens. Men är bara tvungen. Det är sjukt att det finns sådana falska människor som du. DOM man VERKLIGEN inte trodde va det! Men OJ vad fel man kan ha :/ CHOCKAD &  Fett beviken... Trodde verkligen inte det om dej. men men.. livet går vidare! :)
what have i do to deserve this? 

Är hos min kära syster ♥ Trevligt att få komma hit! Och umgås med killen i mitt liv. Melvin ♥
Jag och min ÄLSKADE syster , bestämde oss ikväll för att baka julgodis imorn :) Knäck :] Gud va gott o mysiiiigt! ♥


Nu blir det en till film, o sedan nana :) Saknar my homiiies at home! :) - Snart Ullared, med min käre Emmeli! längtar ...


Det blir snart ett videoinlägg :]


Va rädda om er alla !

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0