Förälskad... ? <3

2 December; Jesus vad fort detta året har gått. Alltså det är skrämmande! Man ska verkligen ta vara på livet. Vad har jag gjort sedan sist jag skrev? Jag måste ha skrivigt senast i Söndags. Eller i Måndags. Jag har vart med Jonas <3 Tack, för att vi kan vara riktiga vänner igen! Har saknat dej enormt. Jag, Emelie, Chrille, Robin & Alexander har vart uppe hos Jonas o bara umgåts. Vi har skrattat , och vi har haft det så kul. Vill bara säåga en annan sak också. Jag tror faktiskt att jag har blivigt förälskad. Jag har aldrig trott att jag kan bli "förälskad" eller "kär". Men det kan jag. Allt känns verkligen jätte bra med den här killen. Från mitt förra förhållande, så va jag faktiskt aldrig kär. Han vet själv om det, och det är inget jag säger som en försvarsmekanism. Utan det var verkligen så. Det jag alltid har saknat det är tryggheten, inte personen i fråga. ( Då med mitt ex ) Vi var ändå tillsammans i 8 månader. Men där ser man vad man kan ändra sig. Jag har pratat med A, i över 1 månad, och träffat han. Allt känns så himla bra bara! Men vet inte ifall jag är redo att ge mig in i ett förhållande just nu. Det återstår o ser :)<3 Idag blir det att köra lite med mamma. Vi ska åka o köpa en övningskörsskylt nu också. Men först blir det lite frukost. Och sedan efter kl 4 så kommer emelie, då drar vi antagligen till Trollhättan en sväng :) Hon har säkert skickat 40 sms till mig nu på morran, för o berätta hennes händelser, som har hänt nu :) haha! Du är för söt gumman! Och jag vet att du läser min blogg, ge FAN i att snacka en massa jävla skit! Jag ringde min far o fråga vart han va, och inget annat! Sluta snaca, annars så har du förstört en jävla massa. Och det kommer du få sota för. Jossan blir förbannad på skitsnack. Va fan har jag gjort dej? Ursäkta att jag finns, men du får för fan acceptera att din "sambo" har barn, som betyder mer än något annat i hans liv! SHIT! Jaja, nu ska inte jag bli på dåligt humör bara för det. Men jag tollererar inte sånt. Jag vill bara vara hos dej nu, i din famn! Vet att du vill detsamma <3 Imorn kommer Syster olämnar av Melvin. Jag ska vara barnvakt, för att Syster o Peter ska till IDOL i Scandinavium :) Jag längtar så mycket efter mosters älskling! <3 Åh, han är den starkaste stjärnan i mitt liv! Nu blir det frukost och allt det där andra. Funderar på att ta en omgång med att städa mitt rum lite. Det börjar att bli stökit. Bättre att ta det nu, så det inte blir så jobbigt sen när det ser förjävligt ut. ;) Jag är väl rolig, Jag skrev i början att jag inte orkade blogga? Men ändå så blir det en hel novell. HAHA! ( Skakar på huvudet :D ) Skriver mer i kväll kanske, om vad som hänt under dagen! Puss puss! Peace over n out! Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0