Försov mig ...

16 December;


Jag orkar verkligen inte blogga. Men ska försöka lite :)  Hade ställt klockan på 8:00 idag. Vi vaknade , men somnade om igen. TYPISKT! Hade tid på vårdcentralen klockan 08:45. Och naturligtvis så försover jag mig. Jag vaknar kvart över 9 , klar vaken, och väcker emmeli o säger fan! Haha! Komsikt när jag tänker efter :)
Vi på med gose kläder fort som fan, åker dit. Det va ingenfara. Läkaren hade tid med mig iallafall! VILKEN TUR!

Fick en pensilin kur som jag ska äta i en vecka nu. Antibiotika. Mindre kul att inte kunna dricka på Julafton, men det gör mig inget! Bara jag får dricka på nyår så e jag nöjd! Och bara jag blir av med den här skiten :) Men det blir jag ju :D

Hon bad mig ta 2 tabletter på en gång. Vilket jag gjorde. På tom mage. Och vilket som kanske INTE va det bästa! När vi kommer hem till Emmeli igen, så lägger vi oss i sängen för att somna om. Jonas ligger redan o sover när vi kommer in i rummet. Jag försökte somna om. Men det gick inte, mådde så fruktansvärt dåligt. Inte förstod jag vrf. Men va illamående. Så jag fick springa till toan, och va tvungen att kräkas. JAG HATAR O SPY! Det värsta jag vet! Men gud, vad mycket bättre jag mådde efter det! Det som jag hatade däremot är ju att jag spydde upp medecinerna, så jag tror inte att det har någon effekt om man spyr upp det? Ngn som vet det? Kommentera gärna isf! Det va ca en halvtimme efter, det att jag tog medecinerna. jaja, Jag ringde mamma o berättade. Hon sa att jag skulle läsa på biverkningarna, och där stod det att man kunde bli illamående o spy. Så där fick jag delvis svaret på frågan =) Somnade om till klockan 2 sen. ( På dagen )


Har inte gjort ngt vettit alls idag. Bara haft gööör kul med Emmeli & Jonas!
Nu är jag hemma. Är inte med någon utav dom. Skönt att få vara själv ibland med. Jag känner att jag behöver det. Nu kollar jag på film, och sitter vid datan. -men det blir antagligen en till film sedan när jag är klar här. Vet dock inte VILKEN. Men det får bli en komedi.

( J ,- Förlåt ifall jag sårar dej, men jag har verkligen bara vänskapskänslor för dej och inget annat. Och jag vill verkligen inte såra dej. - Jag hatar att såra andra, men vad ska man göra när man inte känner samma för den , som den känner för mig? Jobbigt :( ... Vill vara din vän! )


Jag är verkligen orolig för dej! <3 Hör av dej, hjärtat!
Saknar dej så enormt mycket! Min känsla är inte bra nu!


Ha det bra!

Pussogonatt,'
Peaceovernout,'
JosefineAlindeChristineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0