Fullt upp,'

10 December; Shooo :D Har inte skrivigt på länge. Men det blir inte så när man har fullt upp. Igår var det party. En flaska vin slank ner fort :] Idag är man ensam hemma tills på Söndag. Kanske en liten fest för vännerna? :D Ne, får se. Ska inte skriva för mycket. Har ju familje medlemmar som läser min blogg ;) Har vart på Arbetsförmedlingen idag, med Emmeli. Jag skulle ta grissprutan idag med. För vårdcentralen ligger där vid arbetsförmedlingen. Men kom på sen att jag inte hade ngnting under tröjjan, och jag vill inte strippa inför en doktor ;) haha, Så det får bli att jag drar dit imprn. och vaccinerar mig. :) Ont? Whaa, är en liten fegis ;) haha! Ne, men det ska la gå bra Hoppas innerligt att du kan komma imorn <3 Vill inget hellre än att få spendera min tid med dej gullunge! <3 För* . . . Vi får la se :) Idag soft/myspys med Emmeli! Lan kanske? :) Ska packa ner datan alldeles strax. Vi ska hem till mig strax. :) " Nu måste vi dra - Ken Ring <3 " LOVE IT ! Skriver mer sen .. Peace over n out! Josefine Alinde Christine Johansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0