" I never thought I fall for you as hard as I did ... "

30 December;





Ja. Vaknar upp med en härlig känsla i hela kroppen och har gått på högvarv sedan igår, eller aa, sedan i Lördags egentligen, men från igår tills idag. Helt sjukt. Att få vakna upp till det vackraste leendet. Går inte att beskriva med ord egentligen. Känslan är jävligt grym, men verkligeheten inte lika så. Tyvärr. Ni förstår inte vad jag snackar om. Men det är det som är meningen. Hemlighetsstämplat, inom vissa områden.
Tack <3


Har visst blivigt lite sjuk :/ Innan nyår o allt. Det var la inte planerat att bli egentligen. Men , oj vad det kan hända saker. Är glad ändå.


Ska inte bli så långvarig. Va hemma runt 17 tiden, idag. Från en trevlig resa. Nu är jag hos Jonas. Imorn är det nyår och det blir för fest hemma hos Jonas. Det ska bli kul. :] Önskar att man kunde få spendera Nyår med den man ville. Vad man hade mått bra då!

Men men . . . Ska hem & städa mitt rum sen, tänkte jag. Får tydligen främmat imorn.

Nu ska jag fortsätta med att må bra! :D

Skriver mer imorn eller ikväll.


" I never thought I'd fall for you as hard as I did.
You got me thinking about our life, our house and kids.
Every morning I look at you and smile.
Cause boy you came around and you knocked me down
. "



Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,' - Den lyckligaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0