Inköpnings lista! :] 23:e December! :D

Den 14 December;


Idag, sov jag & jonas hos Emmeli! BLEV SENT IGÅR MED! :@ Jag bliiiir galen!!

Vi la la´ oss i sängen vid 3 tiden inatt, och satte på en film. Norbit blev det. ;) en bra komedi!
Jag somnade la ganska så fort. Jag va änna tvungen till att somna, iom att jag skulle iväg idag. Vi hade ställt klockan på 10. Men snoozade till halv 11. Då ringer mamma också och undrar när jag kommer hem. Emmeli kör hem mig runt kvat i 11. När jag kommer hem hoppar jag in i duschen, och sminkar mig. Sedan sätter vi oss i bilen, och JAG kör till Trollhättan. Medans jag är på mötet , så åker mamma till Överby och shoppar. Jag blir klar före henne, så då går jag till min ga,la skola, och hälsar på. När jag ändå va i Trollhättan :) Det var roligt att träffa de gamla lärarna!De tyckte likaså om mig! hehe!

När mamma är klar så ringer hon o säger att hon är p väg, och vi åker till Willys och handlar. Sedan från Willys så kör jag hem. Jag känner att det går skit bra nu! En stolt Jossan. 

Har vart grinig idag. Vet inte varför.  Har ingen aning om varför. Antagligen för att jag har fått för lite sömn. eller för att det är mycket runt omkring. Inte vet jag. Känns så tomt utan dej bara :(


Det kommer att komma upp ett videoinlägg snart också, ifall detta internet funkar som det ska. Jag blir gAAlen!


Jag och min kära "sambo" har äntligen bokat in i våran kaleder att vi ska åka till Ullared den 23:e December :) Det ska bli kul. men det LÄR vara mycket folk, som åker dit in i det sista! Men vi får överleva det helt enkelt!
Håller på att skriva inköpningslista! Åh, vad detta ska bli kul gumman! <3 Min syster kommer säkert vilja åka med :) Hon är GALEN om ngt i Ullared ! haha!



Imorn ska jag följa med Emmeli och hålla henne i handen när hon ska till tandläkaren. 19 år och vill inte åka själv? Va e detta? Hur ser dagens ungdom ut egentligen? ;) :D haha!

Vi ska vara där kl 14, i lidköping. Så vi åker la härifrån vid kvart över 1. Nu får man sova ut lite imorn. Göttans! Fast klockan är ju iof 02:47 nu. :/ Och i säng blir det la inte förs om en stund. Ska fixa några saker innan, och sedan så blir det ju film =) Jonas sover här hos Emmeli inatt med :) <3 Och jag ligger i mitten. hehe, jag tycker om att ligga i mitten, och ha en p å var sin sda! :D

" Vet inte hur jag ska göra? Vet inte vad jag känner? Allt är så jobbigt, när du är s långt borta. Men jag kommer aldrig sluta kämpa, Jag kommer aldrig att sluta o le, så fort jag hör din röst. Du är något gud har skapat. Och jag har fått lära känna dej. Tack! "


:/


Pussogonatt,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0