Känslan är oerhört bra nu! :] <3

6 December 2009; Hellu :D Jesus, skulle uppdatera mig igår kväll, men jag va så trött så jag orkade inte. Jag måste bara säga att jag ångrade inte ett skvatt igår, att jag stannade hemma. Jag och mamma skrattade så vi grät! Det är fan kul när man får sådanna attacker. Jag och mamma brukar få det. Eller det händer, och när det väl händer så e det ball som fan! Vi kollade på teve hela kvällen annars <3 Idag: Vaknade halv 1. Har äntligen fått sova ut inatt! SKÖNT! Somnade halv 3 inatt, så jag har ju sovit i 10 timmar =) Skönt, att få sova ut, när det har vart en sömnlös helg! När jag vaknade, satte jag på kaffe, för o piggna till mer. Och tog morgonciggen , med Sandra hjärtat! Efter det så körde jag lite med mamma. Det går fiiint nu =) Parkerade på hemköp, jag o mamma gick in o handlade mjölk, godis cola o cigg =) Sen körde jag hem =) När jag kom hem, satte jag mig vid datan lite. Och mamma började med maten. Mamma kom in o sa att maten va klar, vid halv 5 tiden. Jag åt. Sedan tog jag med mig mitt godis, och min cola, hem till min käre vän Jonas! <3 Vi hade bestämt oss för att ha en lite filmmys kväll , bara vi 2! Jag fick välja film :) Och jag valde " Flickan som lekte med elden " . Jonas hade redan sett den, men det hade inte jag. Så Jonas var snäll och såg på den igen! =) Jag tyckte att den var MYCKET bättre en 1:an! Så jag rekomenderar att se den! Verkligen! Om ni har sett 1:an då förstårs ;) Efter filmen, ringde Emmeli, och frågade ifall vi kunde ta en cigg. Så hon kom hem till Jonas. Vi tog oss inte vara 2 cigg, utan 3 under kvällens gång, och tjötade! Det behövdes ;) Ska träffa henne imorn med! Efter det åkte jag hem till mig, och emmeli hem till sig =) Sedan dess när jag kom hem så va det datan som gällde. Har pratat jätte mycket med sötsak idag! Gud, du är så intressant, jag skulle nog aldrig tröttna på dej! Du är en sådan prick! Hoppas att vi får in den dära filmen snart som vi har pratat om igen ;)Längtar så oerhört mycket. Hoppas att du kan komma till helgen :) Jag paxar dej först. Dina kompisar får faktiskt vänta! :D <3 Puss på dej, mitt hjärtegull! " Jag tror att jossans feeling växer mer o mer för den häringa killen ;) " Nu blir det snart nanedags. Kanske blir lite körande imorn. Ska försöka att inte sova så länge imorn. Man vänder ju på dygnet :/ Inte bra! Hoppas att alla har det bra! Peace over n out! Josefine Johansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0