Nya livet?

Fortsättning 5 December 2009; Blir en lugn kväll hemma i stället. Ingen utgång. Mys med Mami framför teven. Får la dra på någon bra film :) Det kan jag behöva. Dra igen mig lite inför helgens baravder. Och efter lite sömn ! Tror verkligen att jag börjar bli förälskad i en underbar persoblighet, en underbar människa som har ett hjärta av guld! Jag tror att jag lever i paradiset! Jag får pirr i magen när jag pratar med han. Det är sjukt! Tar absolut inget för givet. Är nöjd med känslan jag har. Sen får vi se om den utvecklas. :] Mamma sa till mig i soffan förrut: " Josefine, Kan vi inte sluta röka? - O börja gymma?" Min tanke va: " Är hon sjuk?! " haha! Röka, vet jag inte ifall jag är redo för än, men börja gymma är fan aldrig fel Har några kilon för mycket! Och dessutom så mår man bra utav att träna! och det behöver jag! Behöver få bättre självkänsla och bättre självförtroende! Så nu på måndag så börjar vi med gymmet! Rökningen får komma senare, när man har gått ner i vikt. För att man kan inte göra 2 sådana " svåra " grejjer samtidigt. Det kommer inte från mig, utan för en läkare! Jag litar på hans ord! Ner i vikt först, sen minska på rökandet och sedan sluta helt! :) Jag tro att det kommer att bli en helt ny Jossan! Vi får väl se! Nu blir de film , framför teven :) Även en dusch :) Puss o gonatt, kanske slänger in en eller tre kommentarer senare ikväll! Annars så hörs vi imorn! Peace over n out Josefine Alinde Christine Johansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0