Partaj! :D

5 December 2009; Hej! Vilken kväll igår ;) Va på fest hemma hos jonas. De kom allt mycket folk dit. De va skit kul. hehe, det är kul när det blir en lyckad kväll. Men jag va ju så trött, de sista timmarna. Hade ju knappt sovit någonting, iom att Melvin har sovit i mitt rum. Och jag har tatt han på nätterna och på morgonerna =) Men fick ju sova lite igår på eftermiddagen, kände att jag verkligen behövde det. Så mamma fick ta melvin. jag kan säga såhär: Jag är inte redo för barn än iaf! :) Pratade med SÖTAST igår. Fyfan, va gullig du är! Saknar verkligen din famn! Synd att vi inte kunde ses idag. Hatar att jag bor i den hära hålan! Fuck, grästorp! I need a miracle now! Jag önskade att jag hade en såndära teleporter, som man bara kunde knappa in vart man skulle vilja åka, och så kom man dit på nolltid! Hade inte det vart bra? Tror jag ska uppfinna en sådan manick. " Boy, you take my breath away, every minute, every hour, every day! " Men antar att vi ses ganska snart iaf! pusspådej! <3 Idag blir det antingen lugnt eller fest. Kan inte bestämma mig! Men jag hoppar nog in i duschen i vilket fall! Måste piggna till. Har dock inte druckit så mycket kaffe idag. Men ska sätta på lite kaffe tror jag. Nu har Mosters kille åkt hem! :( <3 Starkaste stjärnan i mitt liv. De kommer att bli tomt utan dej i min säng inatt ju ! :( <3 Men vi ses snart igen. Det glädjer mig. Imorn, blir det nog till att köra lite, beroende på hur jag gör idag. FAN VA JAG VILL TILL DEJ, A! <3 :( men men , skriver mer ikväll eller imorn hur det blev, eller hur jag gör. Jag hoppas att du lär dej av dina misstag nu vännen! Och gör fan aldrig om det! Är rädd om dej, vet du! Älskar dej "bror" ! Ha det bra alla! Peace over n out! Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0