Snygga skor (Y) - SAKNAR ENORMT!

2 December fortsättning; Yes, Emelie kom o hämtade mig. Vi åkte till Jonas, och han följde med :) Vi åkte in till trollhättan, för att jag o emelie skulle kolla på skor till oss =) Jag hittade ett par as fina, men aa. Det var mera fest skor, så jag tänkte, att jag köper dom när jag har mera pengar! Så e de :] Har prtatat med gullunge idag med! Fan, vad jag saknar honom! Jag hoppas verkligen att vi kan ses i helgen. Hade gjort allt. Är så tomt utan dej vid min sida! Din famn! <3 Åh! Ge mig helg nu!! Charmigar person får man fan leta efter, och då menar jag LETA! Tror ärligt talat inte att det finns någon, mer än Andreas :)<3 Sötsak! Gillar din personlighet starkt! Puss på dej, hjärtat! Nu blir det , film o sedan nana! TRÅKIGT! PUSS! peace over n out, Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0