Ullared med dom bästa! <3

23 December;


Dan före dopparedagen! SJUKT!

Vaknar upp hemma hos Emmeli kl 6 imorses. IGår va det en massa mys med jonas och emmeli innan vi skulle sova. Det blev Mysteriet på greveholm marathon igår kväll :) Medans jag skrev vad jag skulle handla på Ullared. En massa julklappar :D och LITE grejjer till mig själv. När jag vaknade imorses så va ja bäng trött. Det blev lite snack inatt innan vi somnade. Jonas hade väldigt svårt för att ligga still. Men det va rätt varmt i rummet igår :) Men det funkade fint till slut ändå. Vi somnade vi 1 tiden. Jag älskar er, mina 2 ögonstenar! Jonas & Emmeli <3
Emmeli satte på det 23:e avsnittet på greveholm. ( Vi har kollat på ett avsnitt varje dag jag och emmeli, men vi hade missat några dagar nu, så vi kollade på dom sista igår, och sparade 23:e & det 24:e avsnittet :) )


Efter de, blev det frukost och att ta på sig, sminka sig, morgonciggen med kaffet, och sedan sätta sig i bilen o dra iväg! MYYYYYYYYYYS!  Vi kom la iväg 20 över 7 , och va framme runt halv 11. En lååååång resa! Men fyfan va kul vi hade det! vi va där i 5 timmar. Det gick riktigt fort där. Fick allt tag på några julklappar till dom närmaste! :]
På hemvägen så slocknar jag til i bilen, o sten sover. Från Ullared ända till Kungsbacka typ. Vi stannar vi till i Kållered för o äta lite! Det blev Mc´Donalds! :) Gott. Seda åkte vi vidare hem.

Vi stannade till i Alingsås med, för o pinka på Statiol :) Jag och emmeli köpte oss en var sin kaffe. Det behövdes. <3 KAFFE KAFFE KAFFE <3 haha! Vi var hemma runt halv 7 tiden. Då stannar vi till på Ica för att köpa lite grejjor. Sedan hem till Emmeli för att slå in Julklapparna! Gud, jag är verkligen helt slut nu!

Efter att vi har gjort det, så åker vi å lämnar Jonas i Tun. För att han skulle till ett par där. Fira jul med sin bror bl.a. Kommer att sakna dej bror :( Sjuk hemresa fick jag och emmeli iallafall. Skit mysigt, när vi va här hos mig, så kommer det en tomte emot oss. Och vinkade :) Vi blev lite rädda, och skrattade ihjäl oss, o kollade på varandra, och typ frågade varandra fall vi såg ur syne :) hehe. Men det gjorde vi inte. :D Ja, det va kul.


Nu på kvällskvisten när jag kom hem, så hade mamma precis gjort klart julskinan! OM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DET! Så det var det första jag gjorde när jag kom innanför dörren. Tog en skinksmörgås med ett glas julmust! GUD SÅ GOTT DET VAR! :D <3 hehe. Och efter det blev det en cigg med mamma!

Nu har jag precis duschat, och har fått slått in dom allra sista julklapparna :)

Längtar så tills imorn, idont care about the presents , all i want for christmas är min familj! <3  Det är det viktigaste för mig. Det är en som fattas, och det är min pappa :( -
Imorn kommer bror m. sambo & syster m. sambo plus älsklings killen, Melvin! Ni borde veta vem Melvin är vid detta laget? :) Mosters kille <3 Mormor kommer dock inte :( pga sjuk hund :( Och VÄGLAGET. haha, ni vet la hur gamla fungerar? :)
Undra om tomten kommer till mig inatt, o lägger en liten julstrumpa vid mitt nattduksbord? Undra ifall jag har vart tillräckligt snäll i år?! Det tror jag att jag har vart ! :) Det märker vi imorn!

Ne , jag skulle bara uppdatera mig lite! Det är Julafton nu! Klockan är över tolv. Oj, nästan halv 2 ser jag nu :/ Tiden går otroligt fort!


Jag hoppas att alla får en trevlig Julafton! Det ska jag ha iaf ! <3

GOD JUL! <3

pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0