" Cupid " - Citat :D

Heeeeej !


Idag är det en ny dag, nya äventyrsfulla minnen :D

( Rubriken ,- " Cupid" , är en låt som är otroligt bra ! <3 )


Idag: 06:30, syster kommer in o väcker mig, och frågar ifall jag ska med till Skövde. Vad tror ni jag svarar?
Såklart , nej! :] Men jag la mig faktiskt jätte sent igår, typ vid 4 tiden :/ Drf jag va gubbtrött.
Förlåt syster, men det kommer fleeer tillfällen, Peter va ju ändå med:]
Jag somnade om när dom väl åkte iväg igen. Dom väckte mig när dom va hemma runt 11 tiden :]
Då gick jag upp, dom fixade iorning frukost. ( Härligt att få frukost serverad när man är hos syster, bortskämd hääär (a) , det får man aldrig hemma utav mamma längre :( haha )
Melvin halv sov i bilsstolen, men han vaknade så jag tog upp han i min famn :] hihi!
Vi käkade frukost. Sedan blev det morgonciggen, med kaffe , med Sandra på tlfn :D
Vi har inte vart ute o gått idag, tyvärr. Men imorn blir de det iaf :D

( Jag i Torsdags innan Utgång m. Brudarna <3 )



Vi käkade typ middag/lunch vid, 15 tiden. Efter det tog jag Melvin, och de va bara jag o han idag (a) <3
Jag sjöng för han förut, och han kollade på mig så fiiint <3 Så underbart söt e du, älskling! 
De har bara vart en såndäringa Moster & Systersondag idag <3 Myyys, det vill vi ha meeera! Fan , jag kommer ju o få paniiik när jag åker härifrån. :( huuuh! 

Tiden går så otroligt fort, så har la inte gjort något nyttit idag mer än o ha bara suttit vid datan. 
Peter bankade på väggen, och typ sa att det va kvällsmat vid halv 8 . Så jag gick ut o käkade lite =)
Varma mackor . Mumma <3 Peter, du kan fan laga mat asså :P
Vi kollade på halv 8 hos mig :D 

Sen så sa Therese (Syster) att " Det Okända " kommer idag 20 - 21 , hon bah, kan inte du kolla det med mig, där uppe i sängen? Jag bah: Jo, visst :) , För Peter hatar de programmet, han tycker att det är typ värdelööst. Han tror inte på sånt. Men det gör jag & min syster .  RAKT AV :D <3 haha!  Så jag gick upp vid 20 tiden, och kollade på det okända med henne. Fan va hemskt det var idag. :( huuuh! Sen efter de, så tog jag med mig boxerkortet ner, och kollade på Efterlyst, som började kl 21:00 <3 Fan, jag älskar verkligen det programmet! Det är skiiit bra! :D <3


Imorn: Inga direkta planer för imorn. Det som sker imorn, berättar jag också imorn. Och jag lovar att blogga imorn, och skriva vad som har hänt under dagen! Ifall de e nu ngn mer än Sandra Fägerås som läser mina bloggar :D haha! <3



Jag pratade med dej idag <3 :] Shiet, du får mig att bli varm i hela kroppen! Du verkar skiiit myysiiig! Hoppas på att jag har rätt, de där med Jungfru + Oxen ;) hihi! Hoppas att man får spendera lite tid med dej imorn med på tlfn :] <3
Inget jag absolut tveeekar på att få göra! R :]




Efter det , så blev det snack med min andra hälft :] Den blondaste av dom alla.
Btw, du som har fixat min blogg också, men den är under repation, så den är inte klar än, ALLA BLOGGLÄSARE! xD
Fan., det har bliviiigt mycket skratt idag . Det är bra det, för att jag älskar att skratta :]
Tur att jag har dej, gumman <3


Sandra Fägerås, Jag Älskar Dej <3
Min andra hälft!


( Din dissare, vi som skulle bli värsta bloggarna, och skulle blogga varje dag, men nee, då orkar inte du blogga idag. Din tråkiiige fan! ;) hahaha, men du e lika söööt för det ! Så den bjuder jag på idag :P )




Ja herremin gud. Sandra, jag måste lida av övertrötthet, men din mobil e verkligen fuckad :/
Drf jag skrattade så mkt! 
" Jag seeeer guuult! " haha!
Whaa, Sandra, fan... Jag skrattar ihjäl mig! Fan va skön du är !

Vi äter våran kvällsmat och vi båda äter knäckebröd :]
Lyssna nu på våran storry, o njuuut :D <3

Citat :

S: Undra hur man gör knäckebröd?
J: Ah, ne, jag vet inte,
S: Nej, dom har inne bröden för länge i ugnen :D
J: Va?! haha, dt visste inte jag.
S: haha, men ärligt , tror du på de själv eller?
J: Javadådå? :D
S:Du är ju fan inte riktig . Ne, nu vet jag hur dom gör knäckebröd. Dom samlar ihop alla brödsmulor som folk slänger i papperskorgen, och typ blöt lägger den.
J: haha ofan. Då kan inte dom gilla knäckebrödet som görs här i Vedum. För här blandas det med bajsblöjor.
S: Aa, då hoppas jag att den knäckemackan du äter av nu är köpt i Vedum xD
J: ( Försöker förklara för Sandra .. men jag ASGARVAR, och typ lipar. )
S : Sökvård.

hahahahhaa! :D


Jag & Min Själsfrände <3 ( & Friiida på ett hörn <3 )



Usch, vilken pose miin, jag gör :D haha!
Men det är du & jag gumman <3






Neee, Nu blir det film framför teven <3 Nu ska jag lägga mig. Är tamigfan övertrött tror jag.
När man börjar skratta åt sina egna "skämt" , ser gult, och ser kristaller som faller ner från himlen, då e det nog läga att bädda ner sig så gott i sängen skulle jag tro!? Eller vad säger ni?! xD haha!


Grattis Min Älskade Systerson!
3 Veckor idag! Jag Älskar Dej, Melvin Brink!



Ha det så jätte bra allihoppa!

Peace , over and out <3

josefiiinejohansson,'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fy fan va vi e bäst ihop alltså, så jävla mkt skratt på så kort tid :)Love U <3

2009-02-19 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0