Fredag ") / Ett litet Citat :D / - kärlek?

Heeeeej!


Fredag idag, underbart gott!



Idag:  Vaknade av att Syster kom in och la Melvin brevid mig i sängen, runt 11 tiden. Jag var trött som faen, men den lille går ju före allt i mitt liv, så jag tog han o gossade med han i sängen en stund.
Sen tog jag med han ut i köket, satte på kaffe till mig & syster och kokade 2 ägg ") Samtidigt som jag håller Melvin i famnen :] Fan , moster änna kan ")
Jag la Melvin i vagnen men han somnade inte, utan låg där o kollade lite granna ") Världens gulligaste unge. Jag hann käka min frukost, innan han började o lipa :] Jag tog upp han gick in till syster som satt vid datan , och möööös lite :] Gick sedan ut för & Ta morgon ciggen & Kaffet, med min andra hälft.
 Hon & hennes Syster väntade på bussen från Göta till Trollhättan, för dom skulle shoppa!

Jag gick in, fixade lite saker. Tog Melvin & gossade med han ") Gick upp o bytte blöja & tog på han nya kläder. Han blev skit söt i dom kläderna jag valde ut till honom. Han är så snäll, den lille prinsen :]
Sen så tog vi på oss & gick ut :] Det var riktigt härliiigt ute idag , solen sken och det snöade lite lätt ")
haha, syster du e för skööön =) Har alltid kul med dej. ") <3 JagÄlskarDej<3

När vi kom in, sov den lille prinsen. Syster gick upp & duschade så ja satte mig vid datan lite, Melvin vaknade till lite men Moster vaggade han, och han somnade igen. När Therese kom ner, så käkade vi lunch. Idag hann vi käka =) Utan att han vaknade. Gick ut o rökade efter lunchen. När jag kom in så vaknade Mitt hjärta, han hade bajsat, så jag gick upp o bytte på han =) Schysst, Syster får knappt göra ngnting när jag är här :P haha!
Men efter det så tog faktiskt Therese han och gick upp o la sig i sängen med han för att hon skulle amma honom =)

Ett litet Citat :

 haha , under tiden när hon ammade han, så skulle hon se på film, i sängen.
 ( Systser lånade hela boxen av oss med Sällskapsresan, och då e det ju många filmer i boxen :D haha! )
Syster:  "Kan du sätta på Hälsoresan?"
Josefine:  "Ah, men vilken utav allihoppa? "
Syster:  "Hälsoresan?! "
Josefine:  "Men det finns ju gööör många filmer ¤&/#¤&"!#¤ !! Vilken utav dom!!?"
Syster : "Men FILMEN HETER HÄLSORESAN!! "
Josefine: " Ahaa xD " hahahahah
Båda: Asgarv :D

Snacka om blondiiiiin ? =) ( Jag fattade aldrig att hon menade filmen, hälsoresan, trodde hela boxen hette så från början :P )

jeje, jag gick ner o satte mig vid datan . Peter kom hem strax efter kl 15 . Han hade vart på Systemet o handlat lite. Vi skulle ju bort idag vid 18 tiden ") . Så jag gick upp o duschade när Peter kom hem. Sedan efter det sminkade jag mig. Sen blev kl så mkt så vi va tvugna o sticka =)
När vi kom dit beställde vi Pizza  ")  Det va gött! Drack senare också =)


Men blev fett besviken när vi väl va där, fick reda på en sak, men det behöver vi inte gå in på nu.
Bara Sandra som vet vad jag menar <3 :( Tack för att du finns i alla lägen gumman! Menar verkligen ALLA lägen!!
DU är mitt allt!
Messade ju med dej, också under hela kvällen. Du som fick mig att le där.  ")


Vi åkte hem därifrån vi 00 - tiden,
När vi kom hem, så ringde sandra & så tog vi natt ciggen, och tjötade extra utöver de!

Sen så pratade jag med dej ") Din onyktra sötsak,' Fan va gölli du är ") Blir verkligen varm när man pratar med dej ! Är glad för att vi har börjat o prata ! Och speciellt dom orderna du sa till mig ikväll, var bland det finaste jag har hört <3 Du e bah fö söööt! ;) haha, du behöver inte vara rädd för att jag ska tycka mindre om dej bara för att du va "full" nu. Du var ju så nervös för de <3 Hoppas att du kom hem som du skulle , & att du messar så jag vet att du lever! R <3 Pusspådejbby<3

Nu är kl redan 01:51 . Tiden har gott göööööör fort idag "/

Får se ifall jag drar hem imorn.
Och KANSKE åker ner till Göteborg, annars så tar vi det nästa helg, bby!
KOmmer att sakna Melvin FETT mkt =`( </3

Men men ... Imorn är det Lördag, och undra vad som händer med morgon dagen?!
Jag vet ju en som kommer ligga hemma o vara bakiis iaf ;) <3 haha!

Ne , nu blir det nog nana framför teven ")

Skriver mer imorn !

Ha det bra alla bloggläsare <3

Peace,' Over n Out <3

josefiiinejohansson,''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0