" God must have spent a little more time on you <3 "

Heeeeej Alla!

Förlåt, är tvär dålig på att blogga . Men det är så mycket annat som kommer ivägen. I den sista bloggen skrev jag om min kära Systerson, jag la upp en bild på han nyss :] Han är ta mig faan sötare än socker, den ungen alltså :] Gud vad jag älskar honom! Melvin Brink <3 - Rubriken till'gnad åt han . " God must have spent a little more time on you " - Den låten är såååå fiiiin :')  .


Jag är hos min syster nu :D ( haha , kom precis på att jag typ alltid är här när jag skriver ;) haha ) Men jag har ju lov nu , så är här och hjälper till lite med Melvin och allt som i hemmet ska göras. Iom att Peter, (pappan) , har börjat o jobba denna veckan. Då e det klart att Moster ställer upp :] Allt för Syster <3
Idag vaknade jag kl 8. Helt otroligt faktiskt, men har börjat o lägga mig tidigare, haha, inte vet jag varför, men ska la försöka vända tillbaka på dygnerna, så man kommer upp till skolan i tid nästa vecka. Jag gick upp o la mig hos Syster o Melvin i sängen, hon satt och ammade, så vi log där o myyyste lite. Sedan gick vi ner och gjorde frukost. Vi åt, gick upp o la oss i sängen, och somnade om igen, alla 3 :] hihi! Vaknade väl igen vid 11 tiden. Då tog jag Melvin, och bytte blöja på han, och tog på han kläder. Så fin blev han :] hihi! Efter de, så tog vi på oss och gick ut i det vinterkalla vädret. Men det var ändå skönt o få komma ut, men det var änna rått! När vi kom hem gjorde vi lunch, Melvin, somnade i sin vagn vid 2 tiden, i vagnen, vaknade sedan vid kl 18 tiden :] Tråkigt när dom små sover så länge .. :( :P
Peter kom vid 17 tiden, då åt vi mat. Inte gjort så mkt sedan idag. Har duschat o lite sådanna grejjer :]
Imorn komer det nya tag ;]

Igår så åkte Jag & Syster & Peter & Melvin till Skara , för o handla lite :] PÅ vägen dit så ringer Sandra :D Vi har snackat en del om att åka till Brosrhan en helg :] Så vi bestämde med brorshan den 6:e Mars :D <3 Då blir det fetiiing fest och en massa vin & drinkar <3 Fan va jag lääänngtar! <3

Igår, hörde du också av dej, <3 Underbart! Vi hade inte pratat sedan Torsdags :( haha, då vi tjejer festade ! Tack för en underbar kväll, btw !
OCh idag pratade vi på tlfn, åh, det var så underbart att få höra din röst, har saknat både den och dej, ngt så enoooormt mkt! Hoppas att jag kan komma till dej ngn dag i veckan, och få spendera min tid med dej! <3
Tror faktiskt att jag är kär. På riktigt. Hoppas att den känslan är rätt !

Och den 27:e Februari så blir det utgång i Göteborg, med tjejorna! Fett kul! <3 Längtaaaar <3


Sandra Fägerås, vad skulle jag göra utan dej , min lilla slyna? :] hihi! JAg Älskar Dej, så enoooormt mkt! Våran vänskap håller hela livet ut. Vi ska sitta där i våra lägenheter i göteborg ;) det vet du väl:P
Snacka om att jag har hittat den äkta vännen, i ur o skur ställer hon upp för mig, lika så jag för henne! Du är mitt allt, älskling! <3 Tack, för Torsdags kväll ! <3


Jaa, nu börjar mitt ordförråd att ta slut. Börjar iof känna av lite skav i halsen! :( Säg nu för jössenamn inte att jag ska bli sjuk, för det orkar jag inte o bli nu, inte på lovet iaf. de kan la komma nästa vecka isf? :] Då när skolan börjar? :] haha!
yeye,

Nu blir det väl ngn film & myys med mig själv :( hihi! Men de kan vara mysiiit det med !

Ha det så bra , alla!
Jag Älskar Min Familj + Mina Vänner <3
Ni är underbaaaara <3

Peeeace ! <3
josefiinejohansson<3


Kommentarer
Postat av: DenbästaSandra

Ååh, de e du å ja mot världen :)

2009-02-17 @ 00:14:23
URL: http://sandraafageras.blogg.se/
Postat av: Josefine Johansson <3

Söööötnöt! :]

2009-02-17 @ 12:43:58
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0