" No Woman , No Cry ! "

Heeej =)


Ny dag, usch, vad tiden går fort när man har lov. Inte kul :(

Idag; Syster kom in och väckte mig vid 10 tiden, och la Melvin brevid mig i sängen, myyyyyyys <3
Gick upp, gjorde iordning lite frukost. Jag tog Melvin och bytte blöja, & tog på han kläder =)

Sandra ringde , vid 11 tiden, då tog vi oss en cigg på tlfn :] <3 Tjötade lite som vanligt!

Vi (Jag,Syster & Melvin) , gick ut vi 12:30 tiden, och gick samma sväng igår, som idag =) Vi va hemma runt 13:10 ungefär.
Syster började laga lunch, Makaroner & Köttfärssås. Melvin Sov så sött i sin vagn, :] Men när vi skulle börja käka, så vaknar han naturligt vis, och är själv hungrig. Så syster ammar han, och jag börjar o äta :] Syster "skriker" att hon själv e hungrig :P haha , när jag väl ätit upp, så tar jag han. Så att syster fick äta lite själv :P hihi!
Kl va då 13:45 , och vi skulle iväg kl 14 tiden, ner till Vara, och kolla lite i affärer. MEn syster bah: Vi kommer aldrig o hinna komma iväg kl 14 , Haha!

Men vi åkte ändå här ifrån vid 5 i 2 tiden :] Vi hade tid på BVC 15:30 . Vi hann gott o väl .
Peter kom dit med vid den tiden, han åkte direkt från jobbet, dit. Han hade gått upp ett kilo, och följer kurvorna jätte bra sa barnmorskan :] Melvin e en duktig kille =) Lik moster vettla ni? :) haha!
Efter besöket på BVC, åker Peter o handlar, och jag & syster går först in på Apoteket, sedan åker vi till tappen o köper cigg , till mig ;] Sedan hemmåt.

När vi kom hem lagade vi käk. Lax med potatis & kall sås :] muuumma!
Sedan slapp vid teven, med massa mys med systersonen <3

Inte gjort så himlans mkt idag , mer än det jag har skrivigt.
Jo, kollat på Halv 8 hos mig! haha, han är så jäfla skön, han Helge Skooog , eller va han nu heter :D haha!
Han som kommenterar , allt :P haha!


Pratade med min andra hälft förrut, vi diskuterade lite, och vi blev lätt irriterade på varandra förrut. Fan va sne jag va på henne, men hon lika så på mig =) haha! Men det förklarade vi för varandra sen när vi pratade sista gången nu :D
Man måste faktiskt "bråka" lite, annars så e det ju ingen riktig vänskap. Alla har olika åsikter :) haha! Men som tur e , så känner vi varandra såpass bra, så vi skrattade bara åt det förut :] haha! Jag Älskar Dej Sandra! Jag ska faktiskt börja lyssna on your advice! I´ll promise you! Du kommer med sådanna jävla bra råd, & pratar så jävla grymt. Det är en sån reeen jävla tur att jag har dej! <3 Du e guld värd ! ( LÄS GÄRNA HENNES BLOGG -  www.sandraafageras.blogg.se )

Planer för imorn; Gå upp gubb tidigt, typ vid halv 7 tiden, för åh åka med Syster till Skövde, med Melvin. Ett BVC undersök till , kan man säga :P Faen, kommer aldrig o palla de känner jag. Men syster frågade så snällt, så får la ställa upp. Allt för Syster & systersonen :]

Lääängtar som fan tills den 27:e Feb, & den 6:e Mars ! Då ere feeeest ! Så underbart kul <3

Om min adra hälft kunde ringa nu... hihi <3 Är röksugen (a) ( sandraaa )


Gillar dej jätte mkt, och fan , jag hatar nästan mig själv ibland för att jag är som jag är :( Det är fan oförlåtligt de ja håller på med! Hoppas att det blir ngn dag i veckan, som man får spendera med dej! <3 Fan, förlåt! Finns här för dej , T! <3


Nää, nu ska ja se vart min Sandraaaaa håller hus !

Ha det jätte bra !
Jag får la skriva mer imorn, o säga hur det blev med morgon dagen! :D
Btw, så bir Mevlin 3 veckor imorn :D <3
Moster Älskar Dej <3
Gööööööllllungeeee <3

Älskar er ! 


Peeeace Over and out ,

josefiiinejohansson! <3

Min Älskade Systerson <3

Kommentarer
Postat av: DendärjävlaSandra

Jaaaa du bloggarN ! Vi har allt våra fina stunder :) Ja Älskar dej stumpirumpan :)

2009-02-18 @ 00:06:45
URL: http://sandraafageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0