" True Love , Won´t Lie "

Nemen Heeejee ! ")
 ( Bara Jossan, Jennifer, Sandra, Frida & Therese som fattar vad jag menar med de ;) )



Idag: Vaknade självmant, vid 10 tiden. Gick upp till syster & Melvin och la mig jämte dom <3 Somnade om en liten stund. Hon låg o ammade ändå :] Inget o kolla på , ett part bröst? ;) ( Försökte va lite ironisk ) haha!
Somnade bara om en liten stund. Gick sedan ner för & fixa frukost åt min kära syster, på sängen :]
Jag gjorde värsta kärleksfylla mackorna med Sallad, ost , skinka & gurka :) Plus Varm O´boy på de :] Aah , jossan kan :D
Så hon blev änna gööör gla´ ! hiih, Fan va vi skrattade i sängen. Hon skulle ta den varma O´boyen medans hon ammade Melvin där i sängen, jag sa till henne: Nej, det kommer aldrig o gå. Hon började asgarva, medans jag höll i glaset, och skulle ge det till henne, jag sa nej, det går inte , jag tog det igen och ställde tillbaks det på sängkanten. xD
Ja herre min gud, säger jag bara :D

Efter det att vi hade käkat, tog jag Melvin som vanligt :] Bytte blöja på han och satte på han kläder. Sååå fiin blev du :]
Jag tog han, så Therese fick vara lite "barnledig" , så hon fixade med allt annat som ska göras i huset :]
Han somnade så sött i min famn, så ja la ner han i vagnen, & där sov han så sött.
Therese bah: Ta på dej kläder nu, så går vi ut :]
Jag bah; Aah, men måste bara ta mig en kaffe & morgon ciggen med Sandra först på tlfn :] Vilket jag gjorde med :P
Hon va då i Thn, och hade handlat en massa massa mat ") Snacxka om att familjen har stoooor plånbok :D haha!
Stackars Sandra mamma btw, hon har så mkt o tänka på ! Jag tycker synd om henne ibland. Lilla stumpan :] <3
Du ska ha en eloge <3 Anna-Carin Fägerås! ")



Sedan så gick jag, Syster & Melvin ut :] Den vanliga promenaden :] Det var gott att få komma ut lite. MEn det snöade nått så kopiööst "/ Mindre kul! Men det funkade. Sen kom vi hem, han sov i sin vagn som vanligt =) Therese började med lunchen. Pytt i panna :] Mumma! :D hihi. Naturligt vis när maten blir klar, så vaknar ju den lille. De e la konstigt? Precis som om att han vet att : " Ne nu jävlar, nu ska jag vakna, för nu ska dom inte få äta ")   "
Jag sa till syster: Jag tar han, ät du först. Jag kan äta sen. Så jag gjorde de, han skrev så hon fick ge honom mat sen när hon va klar. så att jag kunde äta lite =)


 
Efter maten så gick jag ner o hämtade tvätten i tvättstugan, i källaren :] Titta vad Jossan kan? xD
Therese gick upp med Melvin o la sig i sängen. Dom tvär deckade båda 2 tydligen ") Men jag satt ändå vid datan o hade mig :P Gick upp till dom vid 15:30 tiden, och hoppade in i duschen.
Man känner sig som en ny människa varenda gång när man har duschat :] Så underbart gott! :)

Duschade en halvtimma eller ngt. Sedan kom peter hem vid 16:20 tiden, han började med Maten, Lasaaaange <3 MUMS! Och när vi skulle sätta oss o började äta, så va inte Mevlin nöjd. Så jag tog han, så att dom fick äta. Han somnade till i min famn, men vaknade lika fort igen, och skrev på sin kära mamma, och ville ha mat. Så när dom ätit upp, tog Therese Melvin och började amma han. Jag satte mig ner å åt i lugn o ro :]

Sen har liksom tiden bara runnit iväg. Vi kollade på Unga Mödrar som började 18:30 , hela familjen i vardagsrummet :]
Myyyspyys<3 Sen så åkte jag & Peter till affären o handla lite Coca-cola & godiiis plus lite andra grejjer :}
Så när vi kom hem, så mysyyyste vi ännumera, men denna gången med Cola, & godiiiis <3 ") Guuud så gott. & då kollade vi på " Sveriges Sämsta Bilförare" - Jag menar, herremingud. Hur i hela hissingen(!) har dom fått sina körkort? Jag menar, jag som knappt vet vart kopplingen sitter i bilen, kör för fan så mkt bättre än vad dom gör , som INTE ens har körkort "/ , Där blir man faktiskt lite rädd :P haha!

Sen, närmare 21 tiden , gick jag ner o kollade på " Lyxfällan "   :]

Efter Lyxfällen pratade jag med dej på tlfn :D`:$
Så fort jag hör din fiina röst så smälter jag totalt. Blir ju faen varm i hela kroppen :] :$
Du e perfekt, R :] <3 Vi får prata mer imorn, stackarn som ska upp o jobba vid 6 tiden "(

Jaa, efter det har jag väl inte gjort så mycket. Mer än o pratat med Min andra hälft, och tog en cigg med henne o tjöta lite :] <3


Imorn: Planerna för imorn är att vi ska åka till Systers & Peters polare, och tydligen käka gött & Softa :] Det kanske tom blir lite drickande för min del. Eller kanske inte, Man är ju trots allt Moster nu, och måste vara en bra förebild :]
Vi skulle vara där vid 18 tiden imorn, Så jag får väl se hur morgon dagen blir ! Men det skriver jag mer om imorn ! :D <3

Btw, Varför faller vi alltid för badboys? "/
Är det spänningen eller är det något helt annat?!
Vi får fan spekulera på detta gumman! <3


" Jasägerdudet! Som Amen i feske-körkan :D "



" Girl, if i told you i love you, that dosen´t mean that i don´t care! "


") , Ne . Om man skulle dra på någon ! Rena Rama Rolf , film :] De va änna längesedan nu man såg en film om dom :D <3 Jag älskar dom ! haha! Med godiiis & coola . Nemen, gud. Jag går la upp 15 kilo idag eller ngt "/ haha!
Sedan nana, men först natta ciggen med Sandra <3

Ni får ha det underbart allihoppa som läser!
 
Peeeace , Over n Out <3

josefiiinejohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0