Välkommen <3

Heeej :D

Har inte skrivigt på länge, men det har inte blivigt av! Ledsen! Jag har ju så mkt o berätta !

I den senaste bloggen skrev jag om min syster :] Hon väntade ju barn, och jag va ju hundra på att det skulle bli en kille , en liten Melvin Brink. Och vem hade rätt? Jo, Moster :D Det blev en liten Melvin , gööör söt är han. Han kom på natten den 28/1 , va 50 cm lång och vägde 3 510 kg :] Världen sötaste unge :] JAg ska lägga upp bilder på han. annars finns det fler bilder på bilddagboken.se <---- JossanOfSweden , på datum 28/1 :D

Ja herre min gud :]

Sov hos min bby , i Onsdags också :] Värsta underbart va det. DU är så mysiiig :] <3
Jag tror jag är kär, men vill inte säga för mkt. För det kan bära av till ngt annat , man vet aldrig. jag vill vänta o se ..

I Fredags så va det party, för Jonas , " bror" , lotsas brooor :D Vi va i Lidköping o spelade bowling, och senare så var det krogen :] Det blev en lyckad kväll, och guuud va Frida va full :] haha!

Nu är jag hemma hos min kära syster o hälsar på :D Melvin är mosters älskliing ! <3 Guuud, han är så sööööööööt!
Jag Älskar dej, Melvin!


jeje, nu ska jag plugga. Måste bbli klar med Samhälls grejjen !

Puss & kram alla, och jag lovar att det inte komer o ta lika låång tid nästa gång jag skriver!

Peace <3

// Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0