Aldrig som man tänkt sig!

23 November; Cha Cha :D ( Va bara tvungen ) Denna dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Skulle ju köra, tvätta, och till syster idag, Men det blev inget utav de. Jag vaknar kl 12 idag med, ( min hjärna måste ha vant sig vid den tiden eller ngt (: ) går upp och inser att mamma inte är hemma. Jag får misstanken om att hon har säkert blitt inringd av jobbet o bett henne att jobba. Min misstanke var helt rätt. Hon hade skrivigt en lapp i köket och skrev att hon skulle jobba till 8 på kvällen. SÅ JÄVLA TYPISKT, när man ser fram emot något så! Men så är det. Och tro inte på fan att dom ringer nu på kvällen, o frågar ifall hon inte kan jobba?! JO! Så det blir ingen körning imorn med! :( Jaja, Torsdag kanske det blir då! För på Onsdag ska mamma jobba med! Men har vart ute med Moa, på en promenad idag. Sedan bort till banken, och sedan till Hemköp. Jag köpte ciggaretter till mig och mamma och en PÅSE MED GODIS :D <3 Som jag sitter o gottar mig med nu! OM JAG HAR LÄNGTAT! Jag är verkligen värd detta! Guuuuuud så gott! Emmeli kom hit en stund, vi tjötade o tog en cigg! Sedan åkte vi en sväng i hennes nye bil ;) Så SEXIG är den va! Whaa!! :D haha! Sen stannade vi till på BG, och tjötade med Jean! Man har ALLTID lika kul när man kommer dit! HAHA! Jag har faktiskt gjort en VIDEOBLOGG med, som kommer upp imorn. Det handlar om dagens bravader. Det är dock den första bloggen , som är oseriös! Men jag bjuder på den ;) Imorn blir det till att vara med Emmeli igen. Hon slutar jobbet kl 16 , så hon skulle komma hit efter jobbet. Man har alltid lika kul med dej, gumman! :D Det lär ni märka imorn, när Videon kommer upp :) <3 Älskar dej hjärtat! Pratat med gullunge idag igen. Stackarn som ska upp såpass tidigt o jobba till morran! :) Men så är det ! Puss på dej! Jag kollar på film nu. " Gladiator" - Inte min smak,- typ av film, men den duger. Nu ska jag väl inte göra så mycket mer än att, fortsätta äta godis, och kolla filmen. Sedan blir de en till film, o nana :] Vi hörs av imorn! Ha det bra alla som läser! Puss o gonatt från mig! Peace over n out Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0