As g0o helg!

17 November;

Jesus. Har inte hunnit att skriva i bloggen. Det har vart jätte mycket nu :] Ja, i Torsdags så åkte jag ju ner till M :] Underbart mysigt var det. Bästa på läääänge. Det är verkligen sköönt att vara singel :] Ne, men jag ångrade verkligen ingenting! Mycket trevligt. Men känner att det inte är tid inne än att skaffa mig ett nytt. Vill verkligen vara din vän, men tror inte att det fanns någon kärlek på den nivån :] Men är nöjd, med att du tog det så bra att du kunde vara min vän trots allt. :] Nu ska vi se hur jag ska göra imorn med. Ska jag ner till göteborg eller inte? Jaja, vi får se =)






I Lördags åkte jag ner till John också, sov där 1 natt :] Myyyspyyys! <3
Älskar dej vännen, Får lägga upp bild på dej en annan dag , det cpar här !



Till helgen kommer brorshan och Emelie :] det ska bli kul!

Nu är jag hemma hos Emelie. Har vart ute och kört idag med mamma, det fnkar fiiint. Backar som en gud med =)
Jaja, vi får la se hur det blir med detta allting! Kände bara att jag va tvungen att uppdatera mig lite!




Snacka mindre nästa gång, äckel!


Nu blir det soft med älskling!


ha de bra!

Puss !


Peace over n out!

Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0