Bror <3 - Fredric Johansson!

22 November;



Jaa. Vilken helg :D


Igår så väckte mamma mig vid kl 11 o så att jag skulle gå upp. Jag tror jag svarade henne: "Aa... " haha! Iom att borshan skulle komma vid 12 tiden. Så jag somnade om och gick upp halv 12. Hoppade in i duschen, och gjorde iordning mig. Syster & Melvin kom också på förmiddan, innan 12 tiden, för att Therese inte hade träffat brorshan på ett tag.

Jag satte på musik i rummet, och sminkade mig!

Sen kom brorshan o emelie <3 MYCKET TREVLIGT HADE VI! <3 När dom kom tog vi lite kaffe & korv med bröd, som lite lunch. Sedan tog jag Melvin och gick ut o gick med han en liten prommenad. Han somnade så gott i sin vagn. :]

Sen vi 3 tiden åkte therese O mosters älskling hem, för att dom skulle bort på kvällen, till ett par vänner på fest =) Så satte vi oss andra i soffan , och börja dricka lite lin o tjöta. hehe, Inte Emelie då iom att hon är med barn =) Jag ska bli faster :D Vet inte ifall jag har tagit  upp det i bloggen än ? Skärpning Jossan!

Tiden går så fort bara när man har så kul & umgås med dom bästa! Det är däremot tråkigt! Men vi fick oss allt mycket skratt & tårar ( glädjetårar ) Haha!

Så e de =) 

Emmeli , Jonathan & Dennis kom igår kväll o tog en cigg :] Emmeli fick se Emelies tjocka mage :)

Det blev en mycket sen kväll igår. Vi satt uppe till kl 03:00 och bara pratade om allt :) Mycket trevligt , tycker jag!
Jag älskar dej så oerhört mycket, kära bror! Och på Julafton så ska ni spendera eran tid här :D Gud, vad jag är lycklig! hehe!


Och så pratade jag med GULLUNGE igår igen :] Det är ju värsta lycko-ruset att få prata med dej :]
Så oerhört charmig.

A säger:
"och jag kunde inte vaknat med ett större leende på läpparna än va jag gjorde när jag såg att du tänkt på mig kl 00:30"

A säger:
"är du bara hälften så söt som du är på korten så kan du adressändra idag för då är jag beroende av dig."

A säger:
"den dagen jag hittar någon, ska vara den dagen jag får JOSEFINE"

A säger:
"de va längesen jag blev så varm och glad av att läsa lite text på en data"

Vad ska man säga? Jag är mållös! :') Så underbart söt så det finns inte! Ibland är det för bra för att vara sant!
Puss på dej, gullunge!



Idag, så vaknade jag med ett stort leende på läpparna,  runt 12 tiden. Fick ett sådant sött sms!
"God morgon vackrast. Hoppas att du har sovit jätte gott. Tänkte bara önska dig en riktigt bra dag. Så ringer jag dig senare. God Morgon kram och god Morgon mys på dig!" 
Smälter man då när man får ett sådant sms? - Så omtänksam är du lilla hjärtat!
 När jag gick upp, så va det inte en människa här ! Haha! Alla hade gått ut på en promenad med hundarna! Så jag satte mig vid teven. Dom kom efter en stund! Brorshan satte sig med mig i soffan och bara mööös :D

Dom åkte hem nu vid 14 snåret. Tråkigt! Jag hatar att säga hejdå, till dom man älskar så oerhört mycket!
Men sånt är livet. Tyvärr. Men träffar dom snart igen. Då är det inte så jobbigt att säga hejdå, när man vet att man ska täffas igen! :) En mycket lyckad kväll igår. Fick allt i mig 3-4 glas vin igår. Men kände inte av någonting. Eller lite , men inte alls så , så att jag började att prata otydligt eller så. Jag har en tendens att göra det när jag har fått i mig lite för mycket vin ;) Ja, så är det!


Nu tänkte jag börja med middagen. Jag erbjöd mig att laga maten idag. Tror inte det blir att köra idag, mamma orkade inte hon va väldigt trött. och det förstår jag. Partypinglan som alltid är siste man i säng ;) haha! Det blir imorn att vi kör. Mamma är ledig på förmiddagen, då blir det att jag snor henne :)
Josefines köttfärssås a la spaghetti :) HAHA! Det kommer att bli super gott!

Dagen har ju precis börjat, så jag skriver mer om dagens händelser senare! ( Ifall jag kommer in på bloggen , dvs! Har haft problem att komma in på sidan! )


Måste tacka dej , John! Tack för att jag har dej! Ska gottgöra dej! <3
Jag älskar dej!


- Lägger upp bild på brorshan senare -


Ha det bra alla som läser!

Puss & Kram från mig!


Peace over n out!

Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0