Manikyr :] <3 - Sluta dra upp mig i din äckliga blogg!

25 November;


Har så mycket att berätta!


Igår: ( 24/11-09  )

Vaknade halv 12 utav att min mormor ringer o väcker mig. Hon ville ha tag på mamma, men hon jobbade. Jag kunde dock inte somna om, så jag gick upp, o satte på kaffe, och tog morgon ciggen & kissade Moa. Gjorde inte så himla mycket på förmiddagen. Jag gick ut med Moa till affären runt halv 3 tiden och handlade hundmat & cigg. Va hemma igen vid kl 3. Då lagade jag lite mat till mig själv.  För att sedan vid 4:a tiden så skulle Emmeli komma hem till mig efter att hon slutat o jobba! Hon kom hem till mig, tog en cigg , och vi åkte sedan hem till henne för o fixa lite saker. Jag hade packat en liten väska iom att jag skulle hem till Linda senare på kvällen. ( jag skulle ta bussen , men det blev att jag tankade Emmelis bil istället och hon körde mig, till Trollhättan ) Emmelie följde med upp till Linda ett par timmar. Det va allt kul här. Så mycket som jag skrattade igår, hade jag nog inte gjort på länge.  ( inom vänskaps kretsen ) HAHA!

Sen så åkte Emmeli hem till Grästorp igen, och jag och Linda sotade lite, Vi laddade ner Saw 6, och under tiden vi laddade ner den så drog vi till donken vid 00:00. Köpte bara 2 Chees och en liten cola :) Sen när vi kom hem, så la vi oss i sängen och kollade på Saw filmen. Fast det blev rätt sent i säng inatt, typ vid 03:15 , vi stängde av efter "halva" filmen, för vi var trötta. Vi somnade så gott!



Idag: ( 25/11-2009 )

Linda åkte till skolan vid halv 8 tiden imorses, jag hade inte hört henne när hon gick i morses. Jag vaknade halv 11 och då låg Bonnie i sängen. Så jag tog på mig kläderna, och gick ut med Bonnie :D Så sööötnos e hon! Jag ska lägga upp bild på henne när jag kommer hem :)

När Linda kom hem så drooog vi ner till Göööööööööteboooorg <3 I den sköööna Saaben, som går som fan, med turbo o grejjer :D Ah, de va fett najs! Åker ner för o shoppa, för dom pengarana jag egentligen inte har ;) När vi kommer ner till stan så träffar vi Nicce :) Lindas kompis. Dock runt 30 års åldern, men jävliiiigt trevliiig ! Ja, alltid skönt folk i göteborg. Vi tog en cigg med han, sedan åkte jag o linda och parkera i Nordstans parkerings hus. Sen i stan träffar vi Sandra, och hennes tjockis mage <3 Så söööt e du hjärtat! Åhh gud vad jag älskar dej gumman!
Vi va i an i några timmar, sedan när vi kommer hem, går vi ut med Bonnie. Och sedan kommer Tiina och vi drar till Överby.

Vi åkte dit för att fixa - Manikyr, åh fyfan va gott det va! Att bli ompysslad så :) Det va sköönt!
Nu på kvällen färgar Linda håret på mig, vilket som inte blev bra :( Men färgar om det på Fredag igen :) Då kommer det bli bra :D

Sedan på lördag så bliiir det feeeeeeeeeting fest i stan , ( göteborg ) :D Med bästa bruden :) LINDA ANDERSSON! <3 LÄNGTAR!

Imorn så hämtar mamma mig i trollhättan, så byter vi förare, :) , så jag ska köra hem imorn! Så , så e de :)

Nu ligger Bonnie på mig i knäät. Så sööt e hon. Jag älskar henne! <3 Och nu blir det fortsättningen på Saw 6 filmen. Men innan filmen, ska Linda fixa mitt hår. Köpt .... ;) Nu jävlar Jossan :D

Snackat med gullunge idag med :) dock inte igår, blev så sent. Pusspuss på dej <3

Mathilda, Tror du ärligt talat att folk bryr sig om vad du skriver om mig där? Snälla? Väx upp för i helvette , och beté dej som vanligt Go on girl , ifall de e de du tror :D Men skriv fan inte om mig igen, ditt äckliga skabb!
Så jävla barnsligt så jag spyr . Du är inte ens värd att ta upp egentligen! Fyfan säger jag bara! :D


Hoppas att alla andra har det bra !


Jag älskar livet :D


Puss & myyyyskramar från mig :D

Peace over n out,
Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0