Vilken helg!

SHIET!




har så himla mycket i mitt huvud som baa vill ut =)

Kom inte riktigt ihåg när jag bloggade sist, men men ...


Torsdag: Det blev lipz för mig o emmeli. Skit kul hade vi. =)
Va hemma rätt så sent. Somnade la runt 4 : a tiden, och halv 12 dagen efter, (fredag) jo då ringer Emmeli och väcker mig. Åh! Ibland gumman ;) haha!
Men det va ju rätt bra att du ringde, iom att jag ändå skulle upp o hoppa för att Linda och Malin skulle hämta mig. ( Iom att vi skulle på festen, på lördagen ) På fredagen så åkte vi till borås, för o lämna av malin på firmafest =) Fett ball =) Men du körde fan som en , ah, jag vet inte vad , Linda! ;) Men vi överlevde, gud va med mig =) Haha!


Jag och linda hade det så jävla roligt under fredagsnatten. Shit! Det skulle dock inte bli sent i säng, men tyvärr så blev det så. Jag skratta så jag grät. Ah, Linda, man har det  fan ballast med dej! Älskar dej gumman!
Klockan blev halv 5 innan vi somnade, och linda skulle till häktet o hälsa på sitt ex,  mellan kl 10-12 på lördagen, och sedan efter det så skulle vi ner till KÄRA GÖTEEET! För o partaja! OM VI HADE DET BALL! Vi pker nert ill göteborg vid 14 tiden. Och åker först hem till Malin i Mölnlycke , och sedan till Lindas mamma i Landvetter, är där en stund, pker till affären Ica i landvetter, köper chips ( till bakfulle malin :D ), strumpbyxor till mig o linda, cigg, och bland dricka till spriten. Sedan beger vi oss från landvetter till mölnycke igen, och hämtar upp mailin, och sedan kör malin oss till redbergsplatsen och släpper av oss hos lindas pappa. Jag och linda hoppar av och börjar o för festar hemma hos lindas pappa, och gör oss iordning, och malin åker hem till mölnlycke igen för att ta det lugnt. =)

Efter någon halvtimma kommer Niklas för att hämta upp mig, för att jag o han ska åka o hämta bäss i Kungälv :) Gick bra! Sedan så åkte vi hem till linda. Och efter en stund att jag o nicce har kommit upp till linda så kommer malin.  Vi börjar att ta våra groggar ;) Full som fsn blev linda iaf. Sandra hjärtat kom också upp en stund =) <3 Efter en stund kommer Arto, lindas killkompis, och vi spelar " Jag har aldrig... " HAHA! Kul :)

Efter många om o men, så kommer nicce o hämtar oss igen och kör oss till GRETAS :) En gaykrog i kära götet. De va fan bland de roligaste jag har vart med om ;) haha ! ( OBS  , JAG ÄR HETRO! ) Träffaqde han som har huvudrollen i " Riverside " där :D   haha , aah, de va en minnes värd dag.  JESUS ! Vi va där tills det stängde. Typ 4 - 5 , kommer inte ihåg. De va kallaballik utanför gretas med mina kära vänner. Bråk & skratt, högt o lågt.
När jag är på väg för att gå till skjuttsen, så ser jag med flera att en kille blir misshandlad.
Helt sjukt, Vakterna "försöker" få bort gärningsmannen. Efter att de lyckats få bor hobnom , ser jag sparken som träffar den liggande rakt över ansiktet. Knäckt näsben, sprucken läpp. Killen som var brevid mig, ringer polis och ambulans. ( Killen som ligger ner är homosexuell ) Vakten hör att vi vittnen ringer till polisen o säger att det
pågår misshandel. När han hör det springer han till gärningsmannen, och ber han att dra, för att snuten är påväg. Det är ju för fan helt jävla sjukt. Jag säger till vakten så här, " -Är du helt jävla dumj i huvudet?! Ber du han dra? Han ska vara här när polisen kommer! Vakten svarar kaxigt: - " Ni behöver inte lägga er i detta, jag sköter rapporten till polisen." Alla vitten, inkl jag, säger. NEJ! Vi tänker stanna o berätta exakt vad du sa till gärningsmannen.
Alltså, hur fan kan man sjunka så jävla lågt? Både av gärningsmannen och vakten?! Jag blev så jävla arg så att jag grät. Killen som ligger, är knappt vid medvetandet, och det sprutar blod. Fan för dom som tror sig. Wow, vad jag är cool som kan slåss! FYFAN säge jag bara! Polisen kommer, och vi är ungefär 5-6 vittenen, som lämnar id-uppgifter. Den jäveln ska fast!
D, jag hoppas att allt är bra med dej idag! Och att du mår bättre!

Blir så förbannad på sånt här!
Efter det så åker jag , nicce o linda till Stieg Center till donken, o köper fyllekäk =) gott. Vi är hemma hos lindas pappa halv 6 på morgonen :D - Och vaknar halv 11. Linda är fortfarande full när hon vaknar :) haha!
Messade även med dej, gullunge, Andreas <3 när jag vaknade, och du skrev att du vill träffa mig idag, ocg att jag skulle komma hem till dej. Jag visst ju inte ifall jag orkade, men det blev att jag åkte till dej <3 Vi hade det jättemyspys, och kollade på Johan Falk - 5:an , Operation näktergal. MYS! Saknar dej redan, gullunge är så jävla söt som kör mig från kungälv ända hem till grästorp, och stackarn ska upp o jobba kvart i 7 imorn. så sööt! Puss på dej <3

Jag och linda gick o käkade pizza vid halv 15 tiden. Skrattade järnet med dej ! <3 SÅ KUL!

Nu är jag hemma, och har fan skrivigt en hel jävla novell ! haha!

Nu blir det ciggis, puss! Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0