Fortsättning 22 November :)

Fortsättning ; 22 November;




Jag & min kära bror <3






Jaa, gud!

Har precis pratat med gullunge på tlfn :) Sötnos!


Trött som man är ! Funderar på att nana snart.

Har inte gjort så mycket ikväll. Gjorde maten förut, blev gööör gott! :)
Kollade på film förut med Mamma & stefan. Det var okey. Sedan verkligen inte gjort ngt vettit!

Planer för imorn;

* Köra
* Tvätta
* Kanske åka till syster :)
* Köpa LÖSGODIS!

Gud, jag har vart sugen på godis i ett par veckor nu! Imorn ska jag köpa en stoooor godispåse :)
Jag ska gotta mig med det imorn kväll (Y) <3


Ne, nu blir de något att äta. Sedan nattcigg, film o nana !

Puss på er som läser!

Peace over n out,

Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0