Förväntansfull ! :)

8 November 2009 ;


Idag är det Söndag ! Va uppe kl 7 imorses, GUD SÅ TIDIGT! Men systersonen går före allt ! Så va uppe med tuppen idag. Idag skulle vi åka till en resturang åh äta. Iom att dte var farsdag, så min svågers föräldrar bjöd hela "släkten" på mat :) Mycket gott var det! Vi skulle vara där kl 1 :) Och vi va där typ 5 över 1 :)
Imorses så hade jag bara en ciggarett kvar, och iom att jag gick upp såpass tidigt, så blev det frukost vid 8 - halv 9, och då blev det ju morronciggen med kaffet. Så då va min cigg slut, vid 9 tiden. Och vi skulle åka härifrån vid halv 1. Men det gick förväntansfullt bra :) Kanske skulle sluta med rökningen? :) Jaja! :)

Pratat flera timmar med dej idag :) Flera timmar kanske är att överdriva, men vi har pratat i 3 - 4 h på telefon på 2 dagar bara ;) De e fan inte illa! Längtar änna lite mer nu, tills på Torsdag, då när jag ska träffa dej :) Gud va mysigt det ska bli :) Bara att få snacka skit o tjöta liksom ! Ja, det ska bli göööör trevligt ;) hehe! Santos (;




:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Så e det! Dagen har gått göör fort idag, shiit! Det är ruskit vad fort det går. Jag hoppas bara att veckan går lika fort =)




Nu blir det lite msn, och lite annat . Sen blir det film :) Ta en cigg med älsklingsgumman Sandra, på tlfn kanske!


Ha det underbart alla!


Peace over n out!


Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0