Fredagsmyyspyss med ... ;)

20 November; Vaknade kl kvart i 8 av att Moa stod utanför min dörr o gnällde :( Hehe, Jag kunde inte somna om. Men det va ju bra, för skulle ändå upp i tid. Iom att mamma slutade kl 10. Så jag gick upp och gjorde iordning lite frukost. Och kollade på Vakna med the voice! :D Dom är för sköna det gänget! Fast jag gillar inte Josefin Craaford! Hon har en konstig attityd. Men Men , som sagt alla är olika , och gud va bra det är =) När mamma kom hem, tog vi några bloss innan vi satte oss i bilen. Jag körde hela vägen hem till min syster! Ända till Vedum, det är det längsta jag har kört hitills :) Men det gick bra ! Är stolt över mig själv. När vi kom till syster så satt Melvin på golvet, och lekte med sina leksaker. Han KASTADE allt åt sidan, för att krypa fram till oss :] SÅ SÖT ÄR HAN! Gud vad jag pussade på han :] Stackarn, han och resten av deras familj tog grissprutan idag. Hoppas att han inte blir sjuk, den lilla goingen! Vi va där i ett par timmar. Sedan var det hemgång. Vi stannade till på hemköp innan vi åkte hem. Handlade lite smått o gott. När vi väl kom hem så började vi med städningen. Iom att brorshan kommer imorn :) Det ska bli så kul. Kanske drar förbi krogen imorn en sväng på kvällen. Ska höra med brorshan ifall han ska med ;) haha! Idag blir det fredagsmys, med Mammi & Stefan o Moa ! :D <3 Med go mat, o lite vin tror jag! Annars så blir de vin imorn, känner att jag måste få i mig lite. De va änna ett tag sedan nu. Ska bli så gott! Nu tar jag det bara lugnt. Väntar på att maten ska bli klar. Fläskfilé med potatisgratäng. Så underbart gott! Det blir väl Idol sen, och cirkus Möller efter de :D SÅ SKÖN! Väntar på A . Han kommer väl snart! :) <3 Hoppas att alla har det bra! Skriver mer sen, efter händelserna! :D Puss & Kram sålänge! Peace over n out! Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0