Huliganbråk vid Centralen i Göteborg! :/ :D

Yes :D

Vart ska jag börja? :P haha! I lördags då, så lev det pokertunering med brorshan, emelie, mikael camilla och mattis =) Jossan vann som sagt allt :D GRYM ÄR JAG ! :D haha! I Söndags blev det fotbollsmatchen att kolla på melklan Ifk Göteborg - Aik! Jävla fitt, aik som tog guldet. Det va ju värsta huligan bråket inne i stan. Typ 40 000 poliser orecis vid centralen.  Skojjar ni, sen när jag skulle dra till Sandra i Kortedala, jag va nära att bli nersparkad :/ haha, men jag träffade ju dej då :) Så va glad att jag åkte in den tidpunkten =) Så jävla charmig är du . Sötnos :$ Ska ner till veckan eller helgen för att träffa dej igen =) d<3


Yes, nu är man hemma efter allt :( tråkigt! Men har ju ngt att se fram emot iaf! :D

Nu blir de mys med moshan :D


Och jag ångrar inte en sekund att jag lämnade dej !
Är oerhört STOLT att jag vågade !




Ha de :D

Peace over n out!

Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0