Imorn, förväntningar , förväntansfull <3

Den 11 November 2009;


OMG :D VILKEN DAG :D

Idag; Somnade typ vid 3 inatt, gubb segt. Syster o Melvin väckte mig kl 09:30. Seeeegt! haha! Men men, inget med det. Upp o hoppa jossan. Käkade frukost vid 10. Gud har typ inget minne ifrån denndagen, kan bero på för att jag har vart BENG trött idag :/ Helt sjukt. Efter frukost blev det kaffet o ciggen ;) Det bästa på hela dagen :) Har typ pimplat kaffe idag !! haha! 
 Sen så försökte jag att lägga melvin, men misslyckades. haha, han va gör trött, men tvärade :) Enveten som sin mor !! :D Jag var själv så trött så jag ville med sova en stund. Men icke sa nicke, det blev inget med det. Jag gick ner med Melvin till syster, så att hon skulle försöka, d gick väl inte i början men tillslut fick hon ha nanat han, och hon decka själv där uppe =) hehe! Han har blivigt så "mostrig" , det är faktiskt lite jobbigt, ( men samtidigt gulligt/kul ) för att man blir så bunden. Min syster bara: " Ja, nu vet du hur det känns ;) " haha!
Men men , sånt är livet ;) Har inte gjort så mkt idag. Bara väntat på kvällen, och längtat tills imorn ;) Kollade på Efterlyst förut. De e göör bra de programmet!




Nu på kvällskvisten så ringer emelie mig, för att snacka lite skit =) Gumman, du betyder så mycket i mitt liv! <3
Jag bryr mig verkligen inte om dom! :D Är bara glad för hans skull !
Jag älskar dej gumman!


Undertiden jag pratar med emelie så messar, M <3 , och skriver. " Kan jag ringa dej? ;) " , jag och emelie snackade ju ändå ingenting vettit, bara om 2 töntar :) , så jag sa till emelie att vi skulle höras senare, för att jag skulle snacka lite med , M! Jag & M , pratade om allt möjligt, Speciellt om morgondagen =) Ska bli så underbart kul ! Längtar ! <3 Men nu är det inte långt kvar :D Bara några timmar :D Göteborg, here i come :D




Jag skriver nog mer om morgondagen inann jag åker ner, och ifall jag hinner. Annars så får det bli på fredagen :)


Nu blir det film o nana, i TID! :)


" Haha, jag måste lägga mig tidigt, för att vi ska till Liseberg imorn :D " haha känner du igen dej emelie? ;) Så söt är du gumman!



Ha det bäst alla, bloggläsare!

Peace over n out!

Josefine Johansson!

Avslutar med en ;    :D


Kommentarer
Postat av: Em

haha, så söt e du. Fan hoppas det går bra imorgon/Idag:D Älskar dig massa.! pusspuss

2009-11-12 @ 00:40:26
URL: http://emmelisporring.blogg.se/
Postat av: Jossan <3

gumman då ! :] haha! sötnos! älskar dej!

2009-11-12 @ 09:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0