Lycklig :D

Hej :) Idag är det Lördag den 7 November 2009 :D


Om jag är lycklig :D haha! HAr lämnat dej nu. Föralltid =) Är stolt. Kommer att tycka synd om dej bara, som kommer att stå ut med det. haha! Men det är ditt misstag! :D Yeye! Nu är det färdig snackat om dej iallafall!
:D




Vad har jag gjort idag? : Jo, Vaknade halv 12 :) Eller blev väckt rättare sagt. Av min älskade systerson :) hihi. Måste ju bara berätta att det finns en som har gjort mig lycklig, eller gör mig lycklig. Ser fram emot att få träffa dej på Torsdag! Det är liksom ett rus som strömmar igenom mig när man pratar med dej. Det går inte att beskriva! Positivt. OJA! Ha det så kul ikväll, sötnos!
Mitt lilla charmtroll ! <3 :] M <3

Nu är jag ensam hemma hos min kära syster :) Dom är på föräldra träff med MElvin, så jag blir ensam idag =) Ska göra mig lite mat snart! En sak jag inte fattar, är , hur i helvette videobloggar man? Kan någon hjälpa mig?! Haha, jag måste vara otrooligt blond, eller så e det ngt fel på blogg.se, som inte kommer med någon information?

jaja :P

Nu ska jag göra lite mat! Skriver mer sen , eller imorn!


Puss O Kram!



Peace over n out,
Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0