Missuppfattning :/ ;)

 Saknar!



Ja, efter kvällens bravader, så har allt gått hyffsat ändå :)
 

Hade en sådan otrolig huvudverk i ett antal timmar, nu på kvällskvisten. Jag kände att det va nog, så jag tod en panodil! SKÖNT! Nu är huvudverken över! :)



Nu har jag gjort mig en kvälls smörgås, med pannbiff och "majonäs" . Super gott. Förresten, så skrev jag förut att jag skulle äta fläskfilé med potatisgratäng, jag missförstod det hela lite. Mamma tinade upp fläskfilén som vi skulle ha imorn, när brorshan o emelie kommer :) haha! Det blev pannbiff och potatisgratäng :)
Mamma ska göra den supergoda rätten med fläskfilé och klyftpotatis , med lomanders bearnaisesås :] MH VAD GOTT! Jag blir bortskämd på mammas goda mat! Rätten heter " Fläskfilé a le chalimagne" . As god. Kanske lägger upp recept på den, fast ni kommer aldrig att lyckas som min mamma <3



Klockan är nu 00:29, och jag och mamma sitter fortfarande uppe :) Vi kollar på en actionfilm. " Art Heist " , heter den. Verkar skitbra! Den slutar dock kl 2. Men men ... En annan film som jag rekomenderar är - Girigon gang. Alltså, jag grät när jag såg den, och den är verklighetsbaserad, och jag älskar sådanna filmer. Aa, den rörde mitt hjärta fullkomligt!
En bland de bästa filmerna jag har sett! Verkligen!



Nu är det inte långt kvar :D <3



John ringde förrut med. Du är för söt vännen! Gud, vad jag är glad som har dej som vän. Rätt sjukt. Att vi är vänner och har ett sådant starkt band, för att ha vart tillsammans till o från i 3 år :] <3 Det är roligt, att man kan vara såpass bra vänner när man är ex =) Fast med dej, R, så skulle jag inte ens vilja vara bekant med dej. Skulle inte ens vilja träffa dej, ifall jag fick bestämma. Men man vet ju aldrig när man träffar folk. Man träffar dom helt enkelt när man minst anar det. Hårda ord? - Jag vet! Men jag är ärlig bara! & det är så jag känner :) Är verkligen nöjd med mitt beslut! Och det är inget jag kommer att ångra!


Citat!


A s

äger:

go kv

äll fröken underbar



A s

äger:

" du verkar vara allt man vill att en kvinna ska vara ;) "


Så söt man kan vara ? ;) Du är för gullig. Vill veta mer om dej! ;)



Ne, om man skulle ta o sluta o blogga nu, och fortsätta kolla på filmen? :)



Ja, E. Det håller inte i längden. Jag håller med dej. Men det blir vad man gör det till!



P.s. Jag HATAR att Reza åkte ut ur IDOL idag :( Mariette kunde åkt ur! Jag ogillar henne! Sånt är livet! Hon kommer att bli världsstjärna ändå :)



Ska försöka lägga upp en VIDEOBLOGG också :D haha! Men får se när det blir!

Hoppas att alla har det bra!

Jag har haft en toppen fredag!

Puss o gonatt,'

från mig!


Josefine Johansson!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0