Om jag är den lyckligaste :]

Den 10 November 2009;


Idag: Vaknade av att jag hade en stor hund i min säng :O Moa , lilla vovvisen, hon tror att hon är mindre än vad hon egentligen är :) Så söt så, alltid lika trevligt med lite sällskap i sängen. Klockan va runt halv 11. Jag ringde mammas mobil, för o kolla var hon var. Hon va på väg hem, hon hade stannat till på järnia en snabbis bara. Hon skulle åka till Forshalls bygglager och köpa tapeter till mitt rum, så fråga hon ifall inte jag kunde åka med och bestämma. Hon skulle komma hem strax. Så jag , upp o hoppa , satte på kaffe och satte på mig mjukis-kittet, och gick ut o röka, och tog med mig Moa, för att kissa henne på trägårn :D Efter en liten stund kom mamma hem, och vi åkte bort. Jag valde en as snygg tapet. Fondvägg o grejjer =) haha!




Efter det , så åkte vi till lampaffären vid tre älgar. MAmma hittade en ljusstake som hon ville ha, men köpte den aldrig. Hon skulle dit imorn igen, iom att hon va ledig då. Efter det så övningskörde jag. Fan det går änna bra nu :D KOmmer strax att ha körkort :D I hope! :D haha! Sen när vi kom hem, så skalade jag potatis, och gick ut med Moa. Eh, men jag åt inget. Hann inte, Stefan kom hem o körde bort mig till tåget. JAg skulle ju till Syster yster idag =) hehe! JAg va här ca kl 5 , när jag kom hit hade syster gjort mat o grejjer. O Melvin va så glad över att se mig igen =) <3 Han är den STARKASTE stjärnan i mitt liv! Men min kära syster skulle på ME&I party hos Jennie. Så då tog jag melvin, lekte lite med han, gav han mat lite senare. Och sen gick vi upp o badade=) Han blev så ren o fin så ! Efter de , va han gööör trött, så jag gjorde iordning lite välling till han, och han somnade så gott i min famn:) Så jag gick upp o la han i sin säng! Lilla plutten , så sötnos e du ;)

Titta, vad söt han är ! MOSTERS ÄLSKLING! <3

Melvin <3


Satte mig vid datan lite efter de. Och snacka med underbaringen ;) Jag skulle också vilja komma ner imorn, men det blir ju rätt stressigt :( Så jag förstår dej! <3 Jag kommer ju trots allt på Torsdag! Omg, det är snart bara en dag kvar :P :D:D:D Nu tog jag inte med mig gitarren, men vet ju att du har en ;) Gud, vad jag ska myyspyysa med dej. Vi kommer att ha det såååå trevligt! <3 Längtar !!! Vi skulle ju inte prata så länge på tlfn heller, men det går ju inte att undvika din fina röst :)  -  Puss på dej, din charmige lille sak ;)

Japps, vad händer nu då? Jaa, jag väntar på att videobloggen skall godkännas =)

Nu blir det nattcigg, sedan film, sedan nana :) ( Ifall jag kan somna, vill säga ;) - )




Livet är så underbart när man hittar rätt,
man är gammal o man ser sin stora släkt.
Finns ingenting jag ångrar av allt de jag har gjort,
livet de blev så mycket bättre än jag trott.





Jag kommer att skriva mer om Torsdagen, på Fredagen =) <3



HA det bra alla !



Peace over n out,


Josefine Johansson!


Kommentarer
Postat av: B

Fråga heter de. För jag såg bara en sammanhängande fråga. Och anledningen är för att jag inte ansåg att de låg någon sanning i den. Jag lägger inte ner energi och förklarar sånt jag känner att jag inte behöver. Deatt du vill tolka den sånn. För var bara du själv som tolkade de så för att du sedan skulle ha något att klaga över. Men ser du jag är inte som du och vill förstöra mellan människor medvetet. Jag tog de bara som ett exempel för att E sa till mig på Lipz att man inte gör så. Sen visste jag att du redan visste om de. De var inte ens riktat till dig.

Tycker jag!, bättre att lägga energi på något man e bra på än på skit. Haren skrattar som aldrig förr :D Jag står för de som aldrig förr och hade gärna gjort om de gillar bara inte när människor som jag ogillar som ogillar mig som jag inte känner säger gumman till mig. Så ett tips bara men du gör ju som du vill vettu! Jag som sagt gillar inte att styra över andras människors liv. Utan gillar när dom själva bestämmer över sånt dom vill och känner för. Sen vad har de egentligen med att göra att inte våga stå för vem man är för att man inte vill bli kallad för ett visst ord utav en viss människa? De hade räckt att du kalla mig bara gumman. Har väl inget med min utklädnad att göra men du stör ju öppenbarligen dig på de. Avundsjuk ? eftersom du hakar upp dig på de? Jag skulle med kunna säga en hel del om din "utklädnad" men varför? Vill du se ut så är de ditt val inte mitt. Och de är bara ditt problem. Jag mår bättre av att inte göra de, störa mig på människor alltså. Jag hatar inte ens. Du borde testa de.

Jag står för allt jag säger, gör och tror på. Men jag kan även stå för när jag gör fel. Men du en sak hade du inte brytt dig så mycket hade du gått vidare med huvudet högt och inte brytt dig så mycket som du verkar göra. För en människa som är lycklig behöver inte nämna de hela tiden för att på något sätt bevisa för andra att den är de och kanske på något sätt för sig själv. Den bara är de. De är kanske då man som minst nämner de. Man behöver inte nämna de för sånt märks helt enkelt.

Jag tycker faktiskt inte synd om någon i min omgivning. Dom väljer själva om dom vill finnas där. Och vill dom inte de tänker inte jag tvinga dom att stanna kvar. Och gör dom de och mår dåligt över de och skäms över mig på något vis är de endå inte mitt problem. Människor får tycka om mig för den jag är annars kan de kvitta. Och dessutom får människor tycka vad dom vill om mig huvudsaken är att jag tycker om mig själv och kan stå för vem jag är. Och att jag blir omtyckt för precis den personen. Jag ogillar falskspel. Däremot skulle jag kunna säga precis dom två meningarna till dig men jag gör de inte för jag känner inte att jag får ut något utav de för de är deras val om dom vill bli behandlade på de viset som du behandlar dom. Och de är bra när människor inte skäms för något som någon annan gör. Jag menar de är ju inte precis deras fel att de är någon i deras närhet gör bort sig. / B

2009-11-11 @ 00:59:04
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0