trött på bullshiet!

19 November; Idag: Vaknade kl 12:30 idag. Gud så skönt när man får sova ut, men somnade dock väldigt sent inatt. Har inte gjort något vettit idag. Nu har jag precis ätit, kyckling , pommes med bearnisesås :) Mycket gott! Mamma kan ! Imorn ska jag övningsköra till syster. Vi får väl se hur det går. Men det ska allt gå bra. Idag blir det lugnt. Ska dock försöka lägga mig i någonlunda tid, måste upp tidigt imorn o ut o go med Moa. The dog! Iom att mamma slutar kl 10 imorn, och vi åker efter där och då ska moa ha vart kissad och klar :) Vi ska dit en stund, och jag ska hälsa på min kära systerson. Det ska bli kul. De va ju inte så längesedan sist, men försöker att träffa han så ofta jag kan. Det har inte gått en hel månad utan att jag har träffat honom. Det tycker jag är viktigt. Han ska veta att jag finns för honom alltid där ifall det skulle vara något. Han ska veta att jag är hans moster & gudmor! Så resonerar jag. <3 Efter att vi har vart där imorn, hos min kära syster, så ska vi hem och fixa o dona här. Städa alltså, jag och mamma. Det måste ju vara fint tills när brorshan & emelie kommer :) hehe! - förresten. på tal om syster. Jag har världens bästa! Vill bara att alla ska veta det! Hon betyder mycket i mitt liv. Hon är så söt! =) <3 Du är guld värd syster yster! Det var väl de. Imorn är det fredagsmys. :) Det kanske blir ett glas vin eller tre med mami imorn :] Känner verkligen att jag har vuxit till mig, och det känns underbart. Och när min mamma säger det, då stämmer det verkligen :) Usch, vi här hemma kollar på ett program där det handlar om Extrem Fetma! Gud, man känner sig liten jämfört med dom som dom visar på teve. Usch, jag skulle aldrig ens äta mig så fet. Okej, att man har några kilon över, men alltså, så stor skulle jag aldrig låta mig att bli. Fast har ju gått ner 5 kilo nu :) Så det är väl på bättringsvägen. Kan man säga så? :) Hehe, ska börja videoBLOGGA med! Men det får bli senare, imorn eller under helgen! :) Nu bytte vi till Halv 8 hos mig :] Jag älskar han Helge som kommenterar, han är så skön :D Sedan kommer Mammas Pojkar! Jag ska försöka att hinna duscha innan, men tror att det blir efter Mammas Pojkar! Och blanda fan inte in mig i erat "drama". Jag skiter fullständigt i er! Men en sak ska du ha jävligt klart för dej, B, blanda inte in mig! Ni får ha det superbra alla som läser! Jag hör av mig imorn! Peace over n out! Josefine Johansson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla äcklig , bunnie!

2009-11-24 @ 12:49:52
Postat av: Josefine

vem har skrivigt det dära?

2009-12-07 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0