5-2 Seger! <3 :D / Är Heees :)






Vilka misstag man gör här i livet! Nu inser jag verkligen vilket stort misstag jag gjorde som litade på dej. Över nu! Nu lever jag livet som singel =) Nu är jag hos brorshan och Emelie! Vi har vart ute o gått en långis idag på 50 min :) Känns härligt. Idag ska jag och brorshan på Frölunda♥ VI VINNER! Fan va gött! Älskar dej bror! Nya tag, nya tider, Det fukar fett bra!:D ♥  Jag kommer att stå i klacken!


Seger idag ! 5-2 UNDERBART! ♥ Tack vare mig. Är hees efter 3 perioder men det gör absolut inget. Att få vara hemma hos bror med hans vänner + flickvän slår ALLT ! ♥ En underbart stor kärlek! :D Lovely! Nu blir det åter igen dricka mitt Chapel Hill vin =)








Är verkligen nöjd med mitt beslut. Visserligen inte alltid. Men det finns andra ! Tackar gud för de vännerna jag har idag! =) Men att sjunka till din nivå som du gjorde i Torsdags, det var det lägsta du någonsin har gjort! Nämner inga namn, du som har gjort detta vet med dej, vem du är, och du kan skämmas över detta också! Idiot!


LEVER LIVET SOM SINGEL! :D





Ha en fortsatt bra dag ! :) För det ska jag ha!



Peace over n out
Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0