Disapointed !

Eller ja, besviken vet jag inte ifall jag är. Jo, det är jag väl! Krossad själv, bruset hjärta! Vad mer behöver jag säga? Jag är tydligen utvecklingsstörd, handikappad, & en stor falsk idiot! De, ni!!
Tänk vad kärlek kan göra så ont? Har ni någon gång känt det?! Det är fruktansvärt. Usch, jag önskar att man kunde bli med barn utan kärlek. Klart att man kan, fast vill inte ha på det sättet.  Fast skulle kunna göra allt för åh bevisa att jag har ändrat mig. Men du vägrar att ge mig en chans! Livet är hårt ! :(

Jaja, nu ska man inte lipa över det. Det finns tusen miljoner killar. Det finns 1 för alla, har alltid min mamma sagt! <3 Och jag litar på dej mammi! <3 Du är faktiskt den bästa mamman man kan ha. Utan dej hade jag inte klarat av detta! :') Du är så guldvärd. Tänk ifall alla skulle ha jaft en sådan mamma som mig. Då hade alla varit nöjda, och glada här i livet! Jag älskar dej!



Mamma & Melvin!

Remember what i said! We took love, share on it, you took play, i took love! Thats fucking true!
But i still love you!


Jeje, Nya tag nu Jossan!!! Jag klarar det här . Köpt gym kort. Ska gymma med ... :) haha!
Nä, de e la inte hemligt. Men jävlar va snygg jag ska bli nu :D haha! Nu jävlar!!

Så "smal" :D




Ville bara få ut mina känslor lite.

Sandra F & Felicia S , Tackar gud för att jag har er!
Utan er i mitt liv, hade jag aldrig klarat mig igenom detta!


Jag Älskar Er<3





Peace over n out!


Josefiiiine Johansson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0