2 Kg / denna vecka! ;D

Hej!

Wihoo! Mitt nya liv har börjat gööör bra ;) Har redan gått ner 2 kilo på bara denna veckan :D Det är starkt!
Men det känns verkligen att man har ansträngt sig. & det märks ju med, trots allt, vilket som är poängen med det hela! :D
Är hos min syster yster <3 Till helgen kommer pappa<3 Det ska bli härligt att få träffa han! Älskar dej pappa! Synd att man har glidigt ifrån varandra så! Kom ihåg när jag va liten, jag var alltid pappas flicka<3
Saknar minnerna så OERHÖRT mycket, så att det gör ont i hjärtat, när jag tänker på det. Vill inte förlora dej pappsi!
Din dotter älskar dej!

Ungefär så här "smal", fast mer, ska jag bli igen!!! <3



Har väl inte så mycket att skriva egentligen. Fredag idag :D <3 Underbart, soft.
Jag saknar så klart min käraste pojkvän! Det är så tomt utan han. Han är pusselbiten som fattas, när jag inte är med han.
Min sanna kärlek! Det är du, Roger Eriksson<3





Mamma , jag saknar dej!
Och så ville jag bara säga att du är verkligen är världens bästa mamma<3
Jag Älskar dej !



peace over n out!

Josefine Johansson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0