Wihooo :D Tjejmys! - Nu måste vi dra - Ken Ring <3

Idag : Rensat ut hela min garderob idag, kände at de änna behövdes! :D Nu mår man mycket bättre, när all skit är borta :) Innan ja började va ju ute med vovven en sväng, mamma stack o köpte tapeter som stefan håller på att tapetserai köket nu :) haha! Det blir gööööör fint stefan :)
Efter ja va ute med Moa, så kom mamma till slut, så åkte vi ut så jag fick övningsköra lite :) haha! Den dagen jag får körkort den sorgen alltså :D HAHA! Mamma, va livrädd ett tag, men det va faktskt hon som sa att jag skulle ut o köra på vägen  :) haha, men det gick ju bra trots allt! ;) haha!
Vi körde la en 45 min, för att mamma började att jobba kl halv 3. Snäll, mamma jag har :D

PÖRR :D

Emelie ringde o frågade ifall jag kunde färga håret på henne idag. PUST, hennes långa hår :Pmen det är klart att jag kunde :) Jag skulle bara bli klar med mitt rum osv, och slänga in en tvätt i maskinen, och hoppa in i duschen, sen möttes vi på banken.



Jeje, när vi äl kom hem till emelie, så upptäckte vi att färgen inte räckte:P Så vi gick bort till Ica för att handla extra färg, för jag ville ha lite färg till mitt underhår. fast det ändå inte räckte till  emelie , hon behöver typ 2 ½ flaskor till sitt hår, Hon har SKIT LÅNGT HÅR! haha! Jätte fiint :)
Nu färgar hon håret på mig :)



Så blev det efteråt :)



Måste bara berätta, inne på Ica , fan vilken händelserik kväll. Tänk att vi skulle bara ha en hårfärg, men det blev lite cola och cigg också :) , men han framför oss i kassan va helt knas. Fan va vi skratta :D haha!
Nu kom emelies syster o fråga ifall inte hon kunde få låna mitt f-kort :D haha! Ska jag vara snäll eller elak? :) Ne, klart att hon kan få låna det :) haha!

Nu blir det att vänta på att hårfärgen ska bli klar att tvättas ur!
Sen blir de myyyys med bästa tjejen! <3




Sen så tror jag att jag går vidare. Glömmer det förflutna. Jag orkar inte se på när vissa skriver med varandra. Det får mig att må ännu mer dåligt. Här går man att hoppas och gör allt. Och så får man "skit" tillbaks! Nä, jag förtjänar bättre!



Peace over n out!

Josefine Johansson!


Kommentarer
Postat av: JOHAN

fyfan villken fjortis!!! gå häng dig

2009-10-31 @ 17:21:23
Postat av: martin

hahahahahaha eller hur

2009-10-31 @ 17:22:20
Postat av: Anonym

Men jävla töntar ! Vet vilka ni är :D HaHA!

2009-11-02 @ 18:46:38
Postat av: simon

hahaha fyfan du stinker!

2009-11-07 @ 14:30:58
Postat av: anonym

jonas o roger har en mack ihop!!!

2009-11-07 @ 14:33:05
Postat av: Anonym

Haha!

2009-11-07 @ 22:15:10
Postat av: jonas

oh josefin ja saknar dig vill ha tillbaka dig babe snälla babe skit i andreas...i love you forever

2009-12-02 @ 23:46:24
Postat av: J

haha john, har du kul? :)

2009-12-05 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0