Frisk ? :] / Koooort :]

Hellu allihoppa!

Idag : Vaknade kl 6. Gick visserligen inte upp då, utan låg kvar o gottade mig i soffan, och kollade på teve :)
Gick upp vid halv 9 , och åt frukost med syster & peter.
Somnade som en stock igår, efter IDOL. Antar att det tar kol på en när man är sjuk. haha!
Idag är det dok mycket bättre. Lite tjock/ont i halsen bara, men annars så är febern borta och mycket bättre. Konstigt att jag bara va riktigt sjuk i 1 (2) dag (dagar). Knasigt. Jag brukar vara sjuk i en vecka annars. ( peppar, peppar, ta i trä ) , en ska inte säga för mycket. haha!

Jag är fortfarande hemma hos min syster. Imorn bär det av till Jönköping. Gå upp tidigt och grejer, *pust* , för vi ska åka åh kolla på Peter , ( systers sambo ) , när han kör folkrace. Lycka till , gubben!! ;D Vi blir väl borta hela dan, säger dom. Jobbigt. Men Men . Det ska la bli roligt så. Får ta hand om Melvin, min solstråle. <3

Titta så söt han är :] <3
( Lik moster )






Nu har det gått hela 5 / (6) dagar sedan jag träffade dej. Det är helt otroligt att det går så fort/segt, vet inte hur jag ska uttrycka mig. Men det går både fort & sakta på en o samma gång. Saknar dej, så ptroligt mycket. Jag vet verkligen att du är killen i mitt liv. Det är du och jag genom allt. :] Finns inget / ingen annat / annan som kan förstöra det vi har. Det funkar bara inte. :] Tänk att man hittade den sanna kärleken tillslut. Trodde verkligen inte på kärlek läängre efter allt som hänt mig. Men min mamma sa alltid: det finns en för alla. Och jag trodde inte på henne. Men nu står jag här idag, med mitt livs kärlek :]


7 månader snart. Den 25 September.
Se så gulliga vi är <3


Ful keps . haha! Du lånade den bara på det kortet utav Robert, på festen. haha. Inte din stil, älskling :P
Får träffa dej på Onsdag igen. Så underbart. Längtar så, till jag får ligga i din famn igen.
Gulligt sms man får utav han :
" Fan asså, så tråkigt det är utan dig. Saknar dig sjukt mycket. Jag Älskar Dej, puss! "
Har jag inte världens goaste pojkvän? :] <3 Det har jag!
Jag älskar dej, min pärla! <3



Lite ego kort :D





Jag & min älskade bror:






Meeeeera :)





Studenten :







Och Jag och mitt skatt <3







Nä, jag ska la gå o lägga mig nu, strax.
Måste sova, ska upp relativt tidigt imorn.

Ha det bra, alla blogg läsare. Hoppas ni gillar att läsa det jag skriver.


Puss & Kram!


Peace over ´n´ out!

Josefine Johansson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0