Gårdagen . FY!!!

Hej!

Va hemma sent igår, efter folkracet. Orkade verkligen inte blogga. Vilken dag alltså. Börjar bra , det var jätte roligt att bara få vara där o kolla. Ångrade inte att jag åkte med först. Det va skit ball. Men sen vettu :( Fyfan, i slutet. I Finalen. Jag skulle bara gå att ringa till min pojkvän, skulle ner för kullen , för att det var så mycket liv där, så jag ringde han , han svarade, och vi hann säga hej, innan alla skrika: NEEEEJ!!! TA UT HONOM! - Först kopplade jag inte var det va. Sen blev alla helt hysteriska, och ja la på telefonen, av en ren chock, jag sprang uppför kullen och kollar vad som egentligen händer. En folkracebil börjar att fatta eld. Alltså personen i bilen brann. Det va så hemskt att se. Det var verkligen bland det hemskaste jag fan har sett, live. Jag va helt jävla skakig, nära att svimma. Hade inte rökat sedan kl 1 då, Och nikotinet i kroppen, blev allt mer beroende. Fyfan. Killen klarade sig, men fick svåra bränskaor i ansiktet och nacken/axlarna. Fyfan! Det är sådant man verkligen inte vill vara med om. Vi va hemma strax innan kl 21 igår. Och hade liksom vart borta hela dagen. Ne, det va inte roligt att se det där. Men som tur vad, så dog han inte iallafall!






Jaja, tänkte lägga upp lite gamla bilder :]





Frölunda Indinans <3




Mera:




Min Älskling :
SÖTNOS<3



Önskar att man såg ut sådär igen:





Ne, nu får det räcka. Orkar inte ladda upp mera.  Syster & Melvin är på Liten & Stor, dom kommer väl ganska snart. JAg orkade inte följa med, trött efter gårdagen.


Jag Älskar Dej, Roger!
Men ibland förstår jag mig inte på dej riktigt :/ :P <3
Du är mitt allt!



Peace Over ´n´ out!

Josefine Johansson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0