Mitt nya liv :D Jag bara älskar det! <3 :]

Hellu!


Yes, ett tag sedan som sagt man skrev här. Det blir sådanna glapp emellan varje dag. Men är man hos pojkvännen så blir det att man bara ligger med han och myser, då blir det inte av att man skriver. Tyvärr.
Nu har jag vart hos Emelie Sholberg i 2 dagar. Vi såg precis filmen, Twilight. Gud vad kär jag blev i en av karaktärerna. <3 Ge mig. :] Ett måste att se 2:an när den kommer ut den 20 november. :) Åker hem imorn. Ska göra lite besök osv hemma. Sedan på Torsdagen ska jag vara barnvakt åt min systerson :] Melvin <3
Det ska bli kul. Btw, gud vad detta året har gått fort. Verkligen bara rusat iväg. Usch !





Har dessutom börjat ett nytt liv. Där jag ska ta ställning till ett positivt och intiativrikt liv, där man ser fördelar istället för nackdelar. Vilket jag alltid har gjort innan. Ska verkligen se fram emot livet, och framtiden. Ska klara det här själv på min egen hand, och inte ta ställning till andras råd, ( eller visserligen råd, men inte vad andra tycker ) utan ska stå på mig!! Inte vara rädd för att fråga, eller göra bort mig. Helt enkelt börja leva på nytt, ett bättre liv. Kunna se möjligheter. Önskar bara att man hade en egen lägenhet, med min älskling. Då hade mitt liv sett underbart ut. Men jag bryr mig helt enkelt inte om pengar, det ända jag behöver är kärlek från mina närmsta. ( Familj, pojkvän etc.)
Viktnedgång, here i come! :D Det är verkligen inget snack, men första dagen har faktiskt börjat bra. Det är lätt att säga att man ska hålla det, men har verkligen gått in för det här nu! Började idag. ( den 30 September 2009 )
Den boken Emelie lånade mig, gav mig verkligen insperitation. ( eller hur det stavas )
Jag ska bli en bättre människa, behandla alla väl. Ska bli en bättre flickvän, bättre syster, bättre dotter, osv.
I vanliga fall hade jag nu skrivigt såhär, det kommer säkert att lösa sig. Men istället så skriver jag, det kommer att LÖSA SIG! Gud vad jag gillar det här :] Det kanske kommer att ta tid, men jag är verkligen beredd på att ge ALLT! :)







Yes, vet inte vad mer jag ska skriva :) Jag koommer att skriva så snart som möjligt. Vill bara att du ska veta Roger, att jag älskar dej , baby! Finns ingen annan i mitt liv än du! Är så sjukt kär i dej!
Du & jag för alltid, min pärla, som jag kallade dej för i början :] <3
vet att du känner det samma
för mig ! <3

Bilden säger allt. Vi 2 , alltid i 1 <3






Älskar mina nära o kära!
Ni gör mina dagar, oförglömliga!



Peace over ´n´ out <3

Josefine Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0