Sjuk :( / Barnvakt! :D <3

Hej på er!


Går dagen börjar inte bra. Får ont i kroppen på dagen. Senare på kvällen, frossa & feber. 38,4 graders feber :(
inte roligt. Jag hatar att vara sjuk. Det värsta jag vet. Usch! Ont i halsen med. Fyfan, Jag som är "hypokondiker" trodde ju med en g¨ång att det var svininfluensan. Va livrädd. Allt bara kom pang bom liksom. När jag vaknade imorses hade jag också feber. Men nu har det änna gått över det mesta. Bara lite tjock i halsen, men det är sådant man får  leva med. Tur att det inte är något värre.

Melvin är också sjul. Han är gör förkyld. Antar att det är han som har smittat mig:P Men det gör verkligen inget. hihi.

Nu är jag barnvakt åt den lille :) Syster & Peter är o handlar i Vara :] Han är så snäll så :P Han sitter i sin gåstol, och springer omkring här <3 Sötnos!


Nu har jag vart ifrån dej, min älskling, i 5 dagar, men det känns som en EEEEEEEVVVVVVVVVIIIIIIIIIGGGGGHHEEETTTTTT!!!!! :'( Saknar ihjäl dej! Jag tror inte att det är häslosamt att sakna någon så mycket :') Jag Älskar Dej , Roger! Glad för att det är vi :D
Kollade på lägenheter till oss också, men hittar ju förbannat inte någon. Jag hittade en jätte mysig 1:a , ( 1, 5 tom ) , men det va en bytes lägenhet. Så typiskt!! Längtar tills den dagen vi får något eget! <3
Jag Älskar dej, hjärtat!


Ikväll blir det mys med systersonen. :D <3
Syster ska göra en god pajj sen, och så önskade jag, sjuklingen, MarängSwich :D
Hoppas att hon köper med sig det! <3

Ikväll blir det IDOL :D Sen vet jag inte vad som kommer på teven :D

HA det bra alla.

Peace over n out!

Josefiiine Johansson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0