Besök / Fullbokad helg :)

16 April;

Segt att gå upp idag. Det är väl så antar jag. Är jätte trött. Idag är det Fredag, härligt. Har haft "hemstudier" sedan i Onsdags, pga det. Så nu har jag landat hos älsk. Ikväll kommer hans pappa med respektive & hans syster med resp, och Simon deras barn :) Han är för söööt Simon! <3 Dom kommer hit på kaffe o lite gott ikväll. Nervös!



Imorn ska vi till Borås :D Till min mormor. Runo fyllde 75 i Onsdags!  ( mormors gubbe ) Så hela familjen ska dit. Så då får jag träffa brorshan <3 Och min William Och Melvin <3 ::D:D:D
Älskling får träffa brorshan och Emelie för första gången :) O mormor.

Jag har vart nikotinfri i strax 24 h :D GÖTT e de!



Nu har jag gjort mig lite kaffe! Så nu blir det kaffe o plugg ! :)

Hörs sen!

Pusspåer,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0