Fel man kan ha :)

8 April;

Godmorgon!  Jag trodde att denna dagen skulle bli ett helvette. Men oj vad fel jag hade. Försov mig först imorses, så missade jag stefan. Mitt busskort gick ut igår. Inga pengar på kontot. Eller jo, Mamma har fört över 600:- men dom pengarna ska jag köpa ett nytt busskort för. Ah, men det löste sig ändå. Tack vare av att Lars, min kursledare, är så positiv till allt. Allt går att lösa om man bara vill! Fan va härligt.

Så nu sitter jag på bussen på väg till utbildningen :)

Dagens Outfit :D


Imorn ska jag till älsklingen <3 Gud vad jag har saknat han & saknar, naturligtvis! Kommer dock att vara där sent. Eller det beror på om stefan ska åka till Mullsjö imorn, för isf åker jag med han :)

Det  var tydligen jätteviktigt att vi skulle komma idag. Vi ska gå igenom grunderna på hur upplägget av fördjupningen skall se ut. Så idag är det nog fullspäckat på "schemat".

Bara en snabb update. Kommer meeera sen :)

*Hoppas, hoppas, hoppas, säger jag bara :D*


pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0