Förändring

10 April;


Har landat hos älskling nu. Han hämtade mig som sagt i Jönköping :) <3 Sötsak!
Igår när vi kom hem hit, så säger han att han ska klippa sig ( raka, rättare sagt ) Jag blev jätte ledsen :P haha! Men jag gillar inte det. Så han bad mig att hjälpa honom, att klippa han i nacken. Först ville jag inte. Men va skulla jag göra? :P Så han är "rakad" nu. Men det blev bra. Jag ogillar förändringar. Men han blev jätte fin :)
Efter det satte vi oss framför teven, o kollade på Solsidan :D Och goooosade! Han ba: " Vi måste åka o tanka bilen. "
Jag: "okej?:P " Efter tankningen åkte vi till garaget. Där va Mike, Sandberg och en annan shomme ;) Fan va kul det va. haha. Piere böjde sig ner för att kolla på Mikes lilla verk som han hade gjort. Då börjar dom as garva o frågade hur i helvette han hade klippt sig?! Han hade missat jätte mycket precis mitt på huvudet. Det hade inte jag sett, mem det såg jätte roligt ut, när man väl kollade :) Aa, det va roligt. Efter garaget åkte vi hem, och gooosade framför en film, sen gick vi in o la oss i sängen <3



Ska försöka att ta ett kort på han, så ni får se hur han ser ut nu i sin nya frill :)

Nu jobbar han, men slutar klockan 12. Och när han kommer hem så ska vi ner till Varberg idag. Biljobb :) Sist gång var vi i Akerssund. Jätte kul att få komma ut o se delar av Sverige, som man inte sett innan. I Varberg har jag ju vart, men inte i Askerssund. Det är roligt. Ikväll blir det väl bara lugnt antar jag.

Har hunnit med att ringa Sjukvårdsupplysningen idag. Älskling ringde efteråt, när jag hade ringt dit. Är så glad att du är så förstående, älskling. Va hade jag gjort utan dej?
Har tom, hunnit med att duschat, klä på mig och sminkat mig. Nu väntar jag bara på han.

Hörs senare, eller imorn!

Ha en jätte bra helg!

pusspåer,'
peaceovernout,'
josefinejohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0