GOS KOMMER HIT :D

24 April;

Vaknar av EN TRÖTTHET imorses. SYSETER tjatar järnet på mig kl o7:3o att jag ska gå upp o käka frukost! Gaaah, tänker jag. JAG VILL SOOOOOVA! Men icke sa nicke! Jag skulle ju trots allt vara barnvakt åt min älskade systerson iidag :) Så det va bara att gå upp :) Han har vart så snäll, så snäll. Lik moster ;) haha! Dagen har gått fort. När Therese kom hem igen, så lagade hon lunch. Ungstekt falukorv med potatismos :D Och fruktsallad till efterrätt :) GOTTIT! :D Sen åkte hon iväg på sminkparty vid 3 tiden, då fikade jag och Melvin med kaffe o kakor :) Det är ju trots allt lördag! :D Så lite får man unna sig!  Sen så prtatade jag med mamma förut, (när jag hade fått i mig 1 flaska vitt, dock) hon bah: Du låter på gott humör! " Jag: NJa! Vinet dämpar känslorna!" Morshan: Ah, men nu jävlar så ska vi ställa oss på crosstrainern, o ta alla jävlar! :D " haha! Underbart morshan, jag älskar dej!

Okej, jag HATAR , verkligen HATAR HV71. Men vafan, grattis till SM-GULDET! Jag har änna hållt på dom här nu i slutet. Hellre att HV vinner än Dif. Och det gjorde dom 3-2 i sudden :D

Har druckit vin idag på kvällen :) Och då är man så här käääär :D
HAR LÄÄÄÄÄNGTAT!!!



Pratade med sötsaken, och han kommer hit och hjälper mig imorn, för o vara barnvakt med Melvin :) <3
Snällt av han! Han kommer vid oo:oo skulle jag tro! :)

Nu är det bara att vänta :)

Lägger upp mera bilder imorn, skulle jag tro!

Pusspåer,'
Peaceovernout,'
Josefinejohansson,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0