Jaa, det blev Lipz ändå ... ;)

9 April;

Jaa. Det blev allt Lipz igår :D Och jag ångrar inte att jag åkte med. Jag tvekade ju lite granna, men bestämde mig för att inte bara sitta hemma o uggla. Så Emelie hämtade mig vid 21:oo tiden, och vi drack lite hemma hos Emelie & Jonathan innan skjutsen kom, ( 22:1o ) As ball kväll! Tack, Janne , Emmeli & Jonathan! :) Verkligen skit kul.

( Jessica , Anna-Karin & jossan, va lite uttråkade igår på utb :D )


Men jag hade ju fan as svårt att komma upp idag.. Jävlar! haha! Hade huvudverk också :( Min kära pojkvän ringer och väcker mig o8:15. Jäklar vad trött jag var. Mim buss går ju o8:3o från mig. Och jaa, jag missade den precis... :(
Men istället, blev det att jag ställde mig och lagade min lunch mitt på morran :) Stuvade makaroner med köttbullar blev det idag! Jättegott! Stefan körde mig bort till bussen sedan, vid 1o:oo tiden. Snällt <3

Har vart en knas dag på utb idag. Fast på ett bra sätt. En annan va ju lite bakfull ;) Och Anna-Karin ska vi inte snacka om hur full hon va igår på Lipz. Träffade henne där. Och idag iskolan så va hon jätte sleten och bakis ;) Sötnosen. Hon ringde mig imorses o kollade läget med mig :P haha! Aa, jesus...


Nu sitter jag faktiskt på bussen, som ska landa i falköping. Sedan från falköping så ska jag ta tåget till Jönköping :D <3 Jaaaaa, jag ska till min ääääääääälllllsssskkkkllliiiiiinnnnnnggggg :D <3 Ursäkta min fjortisaktiga stil nu, men jag har saknat honom nåpgot så enormt! Helt sjukt vad man kan sakna en kropp, personlighet, och människa så mycket. Heelt crazy! Han hämtar mig i Jönköping sen! Om han kunde ta o ringa nu bara... !
( Tog bilden nu, det är så otroligt fula säten på bussen :/ USCH! )


Hoppas att alla får en fin & bra helg. Det ska jag ha iallafall. Vi ska bara va´ i helgen. Ägna så mycket tid med varandra som möjligt <3 Dock så skulle han jobba från o6:oo - 12:oo imorn, men då sover jag förhoppningsvis ändå.. Såvidare inte den klockradion gör mig AS PIGG , vill säga ;D

Idag om 1 månad , fyller jag 20 år :D <3

Och ingenting än.. :D Still waiting :) - Ni får snart reda på det.

Jag
   Älskar
       Dej,
         Pierre<3


Pusspåer,'
Peaceovernout,'
JosefineJohansson,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0